March 5th, 2020

Kontroversi prestasi pemain bola sepak Johor Darul Ta’zim (JDT) Safawi Rasid yang ditegur oleh Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim menjadi bualan hangat semalam.

safawi rasid minta maaf

Susulan itu, Safawi menerusi akaun Instagramnya memohon maaf kerana gagal menunjukkan prestasi yang baik musim ini. Dia berjanji dan tekad untuk kembali  “mengaum”.

safawi rasid minta maaf

Netizen berikan kata-kata semangat 

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen memberikan kata-kata positif buat Safawi. Mereka menasihati pemain bola itu agar kembali fokus kepada sukan bola sepak dan menyerahkan soal jodoh kepada Allah SWT.

safawi rasid syifa melvin safawi rasid tmj safawi rasid syifa melvin safawi rasid syifa melvin safawi rasid syifa melvin

Terdahulu, Tunku Ismail Sultan Ibrahim mendedahkan fokus pemain itu hilang selepas dikatakan berdepan tekanan apabila didesak untuk berkahwin daripada kekasihnya yang juga seorang pelakon, Syifa Melvin.

 

 

 


5 responses to “Safawi Rasid Minta Maaf Selepas Ditegur TMJ, Janji Mengaum Semula”

  1. Anonymous says:

    Tk faham apasal prestasi merosot jer pasal pompan..kalau pretasi naik tkde pun puji pompan atau isteri dorang..apa punya mindset entah..

  2. Dark Dawn says:

    Asal klau pretasi jtuh ja slah kn wnta mcm iker csills goalkper spain dlu pretasi jtuh slah kn wnta awek dia bodoh pnya bngsa mlysia dgn spain..dngar aaarrgghhh pretasi CR dgn Messi jtuh but y x prnah smua phak slah kn wife dorang plak..smua ni poyo nk glam ja lbih

  3. minah jambu say NO to drugs says:

    padan la muka kau safawi ..bercinta tu agak2 la ..terbaik TMJ we love you eemuah..

  4. pohon merimbun says:

    kalo betul pun prestasi menurun, kenapa salahkan org lain? kalo betul syifa bagi tekanan, tinggalkan je la dia sbb bagi impak kat karier dan masa depan..

  5. klu salah minta maap says:

    sama2 dah aim. dulu TMJ kn bcinta dgn faz. pehtu filem mnisnye cinta di cappodia kn faz lbh kurang bcinta lokasi dgn sam. sam xngaku. si faz ngaku. si tilla siap perli sindir faz ckp xmlu perasan. mmg tilla n sam ni ssuai la da perangai cm tu.pehtu sapawi ni bwah tmj. bwt plk perangai skng ni. ade kne mngene ng darah daging tilla. hmm mmg kaw la tmj bagi. tu la kot. dalm hati dah mmbara.

Loading...