Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rumah Wardina Dirompak, 5 Buah Laptop Dilarikan

Pagi yang indah ini bermula dengan khabar yang agak tidak gembira untuk Wardina. Rumah miliknya telah pun dirompak oleh 3 orang lelaki berparang. Habis 5 buah laptop dilarikan oleh perompak-perompak ini. Takziah diucapkan kepada Wardina atas kejadian ini. Semoga anda tabah dengan dugaan.

rumah wardina dirompak

Advertisement

rumah wardina dirompak

rumah wardina dirompak

Perompak dilaporkan masih berkeliaran di sekitar Ampang. Jika anda menjumpai manusia-manusia yang tingkah lakunya meragukan, laporkan dengan segera kepada polis. Apa pun anda boleh ucapkan takziah dan berikan kata-kata semangat kepada Wardina dan keluarga menerusi Twitter Wardina.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

131 Comments

  1. Jawa indon keparat

    June 17, 2012 at 4:21 am

    Emang indon jawa suka mencuri di indon aja keparat jawa indon menjarah hasil bumi

  2. merong

    January 20, 2012 at 11:41 am

    mmg bangang sapa tanya soklan “kenapa laptop sampai 5” nampak sangat ler otak lembab

  3. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    January 15, 2012 at 5:50 pm

    kalau merompak norang indon je ke? orang mlayu mlaysia tkde yg perompak ! penyamun ! jangan2 yg rompak tu ada orang mlayu malysia rompak rumah wdina tu …mungkin jugak lah ……sekarang ni banyak jenayah minah jambu sekarang takot nk balek malm2 lagi… bukan nye ape minah jambu takot kena rogolllllllllllll !!!

    • merong

      January 20, 2012 at 11:44 am

      dah sah ko ni org indon…Dato minah jambu 24jam mengada computer

    • merong

      January 20, 2012 at 11:44 am

      dah sah ko ni org indon…Dato minah jambu 24jam mengadap computer

  4. zara

    January 14, 2012 at 7:52 pm

    tau x pe..nak2 mat2 indon y keje bwhan ni, rimas sgt nk komuter y pnuh dgn mat indon..mgacau mganggu..rasa nk sepak je muke dorg 2!!

  5. mustar

    January 14, 2012 at 7:07 pm

    pelajarila seni bela diri..atleast tahu ap nak dibuat if musuh nk grab u or punching u

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top