January 12th, 2012

Pagi yang indah ini bermula dengan khabar yang agak tidak gembira untuk Wardina. Rumah miliknya telah pun dirompak oleh 3 orang lelaki berparang. Habis 5 buah laptop dilarikan oleh perompak-perompak ini. Takziah diucapkan kepada Wardina atas kejadian ini. Semoga anda tabah dengan dugaan.

rumah wardina dirompak

rumah wardina dirompak

rumah wardina dirompak

Perompak dilaporkan masih berkeliaran di sekitar Ampang. Jika anda menjumpai manusia-manusia yang tingkah lakunya meragukan, laporkan dengan segera kepada polis. Apa pun anda boleh ucapkan takziah dan berikan kata-kata semangat kepada Wardina dan keluarga menerusi Twitter Wardina.


131 responses to “Rumah Wardina Dirompak, 5 Buah Laptop Dilarikan”

  1. Jawa indon keparat says:

    Emang indon jawa suka mencuri di indon aja keparat jawa indon menjarah hasil bumi

  2. merong says:

    mmg bangang sapa tanya soklan “kenapa laptop sampai 5” nampak sangat ler otak lembab

  3. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    kalau merompak norang indon je ke? orang mlayu mlaysia tkde yg perompak ! penyamun ! jangan2 yg rompak tu ada orang mlayu malysia rompak rumah wdina tu …mungkin jugak lah ……sekarang ni banyak jenayah minah jambu sekarang takot nk balek malm2 lagi… bukan nye ape minah jambu takot kena rogolllllllllllll !!!

  4. zara says:

    tau x pe..nak2 mat2 indon y keje bwhan ni, rimas sgt nk komuter y pnuh dgn mat indon..mgacau mganggu..rasa nk sepak je muke dorg 2!!

  5. mustar says:

    pelajarila seni bela diri..atleast tahu ap nak dibuat if musuh nk grab u or punching u

Loading...