Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rumah Tangga Isma AF7 Dan Zul 2by2 Sedang Bermasalah?

Pasangan Isma AF 7 bersama suaminya, Zul 2by2 antara yang mendapat pujian ramai kerana rumah tangga mereka yang kelihatan bahagia. Untuk pengetahuan anda, Isma juga kakak kepada penyanyi Tomok  berkahwin dengan Zul pada usia yang agak muda iaitu 19 tahun.

Advertisement

Namun, sejak beberapa hari lepas, ada yang mengatakan pasangan ini sedang menghadapi masalah. Semuanya bermula apabila Isma menerusi akaun Instagramnya memuat naik foto bertudung yang dipercayai  netizen seakan hendak ke Mahkamah Syariah dengan kapsyen penuh tanda tanya.

Selepas itu Isma turut memuat naik foto menggambarkan hatinya sudah hancur dengan perbuatan orang tersayang.

Advertisement

Menguatkan lagi dakwaan tersebut, Zul beberapa bulan lalu ada menyatakan sesuatu tentang tekanan perasaan.

Adakah muat naik Isma dan Zul berkaitan dengan masalah rumah tangga mereka? . Kami harap pasangan ini kekal tabah dengan setiap dugaan mahupun masalah yang dihadapi, sudah hampir 20 tahun mereka berkahwin dan kami tahu ramai peminat juga mahu mereka berdua berkekalan sehingga akhir hayat. Doakan yang terbaik buat mereka.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. Anonymous

    January 2, 2018 at 1:53 pm

    yg bini putih gini pon rumahtangga tak happy…

    • annone

      January 2, 2018 at 3:55 pm

      Berlambak je org yg kulit kaler cerah serata dunia bermasalah/ x bahagia dlm hubungan. Lol!

    • minah jambu suka sahara yaakop

      January 2, 2018 at 7:06 pm

      nak kate rumah tanga tak bahgia anak banyak ape lagi nak ?

  2. Anonymous

    January 2, 2018 at 12:58 pm

    Better dapatkan nasihat pejabat agama…jumpa kaunselor…mungkin ada jalan yang terbaik…kesian kat anak2..

  3. sepaun

    January 2, 2018 at 12:41 pm

    semoga semuanya dipermudahkanNya.. sian pd anak2 lg pun dah lama sgt bersama. teringat lg dlu masa mula2/sebelum join 2by2 si zul ni pernah nikah dgn pompuan yg jauh lebih tua dr dia

  4. minah jambu say NO to drugs

    January 2, 2018 at 12:33 pm

    kalau dh tk sehaluan lebih baik cerai dari makan hati siang malam..tertekan mungkin tertekan kerana ada masalah mungkin..cuba gi jumpa doctor tengok ape doctor cakap..ingat Allah selalu…semoga di lindungi…

  5. mak bechok

    January 2, 2018 at 11:39 am

    Biasale, ni semua perkara yang selalu kite dengar, masalah institusi perkahwinan orang melayu islam seperti penceraian adalah antara yang tertinggi berbanding dengan orang bukan islam. Hanya nama islam tapi…..

    • LOLA

      January 2, 2018 at 12:07 pm

      STUPID COMMENT!!

    • Anonymous

      January 2, 2018 at 12:23 pm

      the Christ didnt teach pre-marital sex. They are like Muslims.

    • Zila

      January 2, 2018 at 3:05 pm

      Knp ad masalah umahtga nk.citer.kt.instagram..settlekn.diam2 dahla,perlu ke cerita..trend artis..semua.nk citer..bila.netizen.kutuk mulala pns.telinga..

Loading...
To Top