March 21st, 2018

Entah kenapa pelakon Hanez Suraya seakan tidak dapat lekang dengan gosip mengatakan rumah tangga yang dibina bersama Romie Razin sedang mempunyai masalah.

Kali ini isu tersebut mula diperkatakan kembali gara-gara Hanez mula aktif berniaga dan menikmati percutian bersama rakan baiknya tanpa ditemani suami tercinta. Apa komen Hanez mengenai khabar angin ini?

Semua itu hanya andaian sesetengah orang. Bagi saya, mereka memang boleh terus berteka-teki dan mulut masing-masing tentu saja bukan mudah untuk ditutup. Dakwaan kononnya rumah tangga kami goyah tidak betul. Malah, pada 14 Mac lalu, saya dan suami menyambut ulang tahun ketiga perkahwinan kami.

Sebelum ini pun saya ada menjalankan perniagaan tudung dan koleksi pakaian sedia untuk pakai. Ketika itu, tiada pula isu saya berniaga sebab rumah tangga berantakan.

Jelas Hanez, sebab beliau aktif dalam bidang perniagaan adalah kerana ingin mempunyai pendapatan sendiri. Buat Hanez semua wanita harus begitu bagi memenuhi apa yang dihajati dan pada masa yang sama membantu ibu bapa serta keluarga.

Sumber Berita : BH ONLINE


39 responses to “Rumah Tangga Hanez Suraya Didakwa Goyah Lagi?”

  1. chakoi says:

    contoh perempuan hipokrit…dah terkenal sebagai perampas, lepas kawen terus bertudung. yuck!

  2. fishball says:

    this is what you get when you steal someone’s husband LOL

  3. Anonymous says:

    kembar kak zura ni hahaha

  4. LittleMissC*nt says:

    Jadi..ke Makamah Syariah ke minggu depan??!!!

  5. hamba Allah says:

    bila membina kebahagiaan di atas penderitaan org lain,mmg kebahagian itu tak kekal.
    What u give u get back.
    sama mcm jering Izreen tue. nak extand masjid org last2 runtuh terus.
    Terbaik lah artis malaysia.
    contoh yg baik utk remaja2 malaysia.

    • huhu says:

      yg baru bersalina tu sama gak kan..tpi mcm ok jer family dia..tak de pulak nampak kafarah ke…

    • Anonymous says:

      sbb kebaikan dia lebih banyak dari dosa dia runtuhkan masjid orang kot, lgpun rasanya penantian tunggu zuriat selama bertahun2 tu sendiri tu dah cukup untuk tebus balik kesalahan dia.

    • Anonymous says:

      Amboi kau…bercakap macam kau tuhan

    • weeerrk says:

      huhuhuhuh ada jerk… org jerk yg x tau. dia org pandai simpan crita.

Loading...