October 12th, 2019

Kecoh apabila seorang wanita mendakwa dia kekasih gelap pelakon Amar Asyraf dan mereka menjalin hubungan cinta sejak setahun yang lalu sehingga merancang untuk berkahwin. Malah, wanita itu turut mendedahkan Amar sebenarnnya sudah mempunyai dua orang isteri.

amar asyraf

Susulan kontroversi cinta tiga segi itu, isteri pertama Amar iaitu Arna Salleh tampil menjelaskan perkara sebenar yang berlaku dalam rumah tangga mereka.

Menurut Arna, suaminya itu pernah mengakui sedang menjalin hubungan cinta dengan seorang wanita sekitar tahun 2015. Isteri mana yang tidak kecewa apabila suami berlaku curang dan mencintai wanita lain? Arna akui ketika itu dia sungguh rapuh dan pada masa yang sama terkejut dengan perbuatan suaminya.

isteri amar asyraf

Pernah satu ketika, orang ketiga itu berjanji tidak akan mengganggu rumah tangga Arna dan Amar lagi, bagaimanapun aktor itu pada tahun 2017 sekali lagi meminta izin untuk berkahwin dengan wanita yang sama.

Amar jalin cinta dengan wanita lain

bermula tahun 2015

isteri amar asyraf dedah kisah sebenaristeri amar asyrafamar asyrafamar asyrafarna salleh amar asyraf

Wanita ugut mahu bunuh diri, desak

Amar untuk kahwin

amar asyraf teman wanita amar asyrafamar asyrafamar asyrafisteri amar asyrafArna pernah diganggu oleh seorang wanita yang tidak dikenali, mendesaknya untuk mengizinkan Amar berkahwin lagi.

Menurut Arna, dia mengambil keputusan untuk mendedahkan perkara sebenar kerana dia mahu menjernihkan keadaan agar tiada masalah mahupun salah faham yang timbul membabitkan suaminya itu.

Sumber Berita : Arna Salleh


18 responses to “Rumah Tangga ‘Diganggu’ Bermula Tahun 2015, Isteri Amar Asyraf Tampil Dedah Kisah Sebenar”

  1. Anonymous says:

    Respect Arna.
    Very matured.
    Leave the boy, he’s not ur level.
    Semoga Allah pelihara Arna Salleh, Taufiq dan Dian.

  2. Anonymous says:

    its look here 1st wife yang kena game,,,husben play victim card..and apa nak heran,,he’s an actor anyway…

  3. kaktus says:

    Sebenarnya berpunca dari si lelaki tu AMAR ni dh ada wife’s pn x cukup2 lagi. Sendiri cari masalah. Bila pecah tembelang perempuan jugak dipersalahkan….

Loading...