Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rumah Mawi Dirompak, Rugi RM10,000

Ada berita yang kurang gembira untuk kita semua selepas kekenyangan makan tengah hari. Rumah Mawi di Bangi telah dimasuki perompak kira-kira jam 4 pagi tadi dan kerugian hampir RM10,000 dilaporkan. Yang penting, Mawi dan keluarga berada di dalam keadaan selamat.

mawi dirompak

Advertisement

Mengikut info yang ditonton menerusi TV3 sebentar tadi, Mawi khabarnya telah diikat oleh perompak. Mawi baru sahaja pulang daripada jelajah ABPBH di Johor Bahru sekitar jam 2 pagi sebelum rumahnya dimasuki perompak 2 jam selepas itu. Ketika kejadian, Mawi, ibu mertuanya, Ekin dan anaknya, Cahaya Malaika turut berada di rumah.

Marilah sama-sama kita doakan agar Mawi dan keluarga bersabar atas dugaan ini. Semoga kesihatan Mawi dan keluarga tidak terjejas atas kejadian ini. Amin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

139 Comments

  1. chanteqqq

    March 28, 2012 at 9:09 am

    asal ader Anonymous mesti ader Kipas Susah Mati Neelofa.. apekah mereka org yg same atau pun mereka memang di jodohkan bersama atau pun mereke bff.. hahahaha hooyeaaa

  2. RAHSIA MENJANA PENDAPATAN DENGAN CUPCAKES

    March 27, 2012 at 8:42 pm

    PERBANYAKKAN BERSABAR..MUDAH-MUDAHAN DIBERKATI…

  3. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    March 27, 2012 at 8:00 pm

    rumah kalau tkde safety macm ni lah jadi nyeeeeeee…..rumah besar safety tk ada…………

  4. ANTI INDON

    March 27, 2012 at 6:13 pm

    diminta JASA BAIK PIHAK BEKUASA…halau balik semua indon ni dari malaysia… malaysia bukan tempat manusia hutan… halau dia balik idup dalam hutan sana…

  5. lupa nama

    March 27, 2012 at 2:41 pm

    1) Aik? Takkan RM10K saja, rumah banglo punya besar !!!!!!!!!!
    2) Misti masa kena ikat tu dalam kepala dok ingat bestnya isok cerita aku masuk muka depan paper, melodi, galaksi. Maklumlah dah
    suam-suam kuku

    • Anonymous

      March 27, 2012 at 4:29 pm

      nnt sok ko dlm kubur, mesti terpikir, eh teruknya aku mengata mawi dulu, abis la aku kene palu satgi ni.. lantak..tak tauuuu…

    • ZIOS

      March 27, 2012 at 6:08 pm

      HARAM JADAH NYER INDON… BAGI MUKA LAGI KAT INDON… SAPA2 YANG NAMPAK INDON KAT MANA-MANA TU RAMAI-RAMAI PAKAT PIJAK… SPESIS MANUSIA HUTAN NI TAK BOLEH DIBERI MUKA….

    • Anonymous

      March 27, 2012 at 11:29 pm

      masalahny aku perlukan jgk indon utk jd maid aku wei.. mana de org melayu nk jd maid..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama