March 26th, 2012

Ada berita yang kurang gembira untuk kita semua selepas kekenyangan makan tengah hari. Rumah Mawi di Bangi telah dimasuki perompak kira-kira jam 4 pagi tadi dan kerugian hampir RM10,000 dilaporkan. Yang penting, Mawi dan keluarga berada di dalam keadaan selamat.

mawi dirompak

Mengikut info yang ditonton menerusi TV3 sebentar tadi, Mawi khabarnya telah diikat oleh perompak. Mawi baru sahaja pulang daripada jelajah ABPBH di Johor Bahru sekitar jam 2 pagi sebelum rumahnya dimasuki perompak 2 jam selepas itu. Ketika kejadian, Mawi, ibu mertuanya, Ekin dan anaknya, Cahaya Malaika turut berada di rumah.

Marilah sama-sama kita doakan agar Mawi dan keluarga bersabar atas dugaan ini. Semoga kesihatan Mawi dan keluarga tidak terjejas atas kejadian ini. Amin.


139 responses to “Rumah Mawi Dirompak, Rugi RM10,000”

  1. chanteqqq says:

    asal ader Anonymous mesti ader Kipas Susah Mati Neelofa.. apekah mereka org yg same atau pun mereka memang di jodohkan bersama atau pun mereke bff.. hahahaha hooyeaaa

  2. PERBANYAKKAN BERSABAR..MUDAH-MUDAHAN DIBERKATI…

  3. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    rumah kalau tkde safety macm ni lah jadi nyeeeeeee…..rumah besar safety tk ada…………

  4. ANTI INDON says:

    diminta JASA BAIK PIHAK BEKUASA…halau balik semua indon ni dari malaysia… malaysia bukan tempat manusia hutan… halau dia balik idup dalam hutan sana…

  5. lupa nama says:

    1) Aik? Takkan RM10K saja, rumah banglo punya besar !!!!!!!!!!
    2) Misti masa kena ikat tu dalam kepala dok ingat bestnya isok cerita aku masuk muka depan paper, melodi, galaksi. Maklumlah dah
    suam-suam kuku

    • Anonymous says:

      nnt sok ko dlm kubur, mesti terpikir, eh teruknya aku mengata mawi dulu, abis la aku kene palu satgi ni.. lantak..tak tauuuu…

    • ZIOS says:

      HARAM JADAH NYER INDON… BAGI MUKA LAGI KAT INDON… SAPA2 YANG NAMPAK INDON KAT MANA-MANA TU RAMAI-RAMAI PAKAT PIJAK… SPESIS MANUSIA HUTAN NI TAK BOLEH DIBERI MUKA….

    • Anonymous says:

      masalahny aku perlukan jgk indon utk jd maid aku wei.. mana de org melayu nk jd maid..

Loading...