Rumah Diceroboh Lelaki Tidak Dikenali, Sandra Bullock Dihantui Trauma

Hiburan

Rumah Diceroboh Lelaki Tidak Dikenali, Sandra Bullock Dihantui Trauma

Pelakon antarabangsa, Sandra Bullock masih dihantui perasaan trauma selepas kejadian rumahnya diceroboh lelaki tidak dikenali dalam satu kejadian yang berlaku pada 2014.

Walaupun sudah tujuh tahun insiden tersebut berlalu, Bullock masih berasa takut dan mengakui sukar tidur pada waktu malam kerana bimbang kejadian sama akan berulang.

Advertisement

Menurut Bullock, 57, dia mengakui sangat panik dan terfikir mungkin waktu itu menjadi hari terakhirnya hidup di dunia dan akan mati dibunuh lelaki itu.

Saya bersembunyi di satu ruangan dan berasa sangat takut.

Semasa kejadian, Bullock tinggal bersendirian, manakala anaknya, Louis tidak ada di situ kerana bermalam di rumah pembantu peribadinya.

Mungkin hari tersebut menjadi hari terakhir saya hidup. Polis akan menemui mayat saya pada keesokan harinya.

Bullock bagaimanapun terselamat apabila dia sempat menghubungi talian bantuan kecemasan sebelum penceroboh rumahnya diberkas pihak berkuasa.

Namun, lelaki terbabit akhirnya mati kerana membunuh diri sejurus ditangkap.

Jennifer Aniston
1 year lalu

Demi Kesihatan Bentuk Badan, Jennifer Aniston Hanya Makan Sekeping Kerepek Kentang

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.