Rumah Bagai ‘Lubuk Sampah’, Pemilik Lega ‘Penyewa Dari Neraka’ Sudah Pindah

Berita

Rumah Bagai ‘Lubuk Sampah’, Pemilik Lega ‘Penyewa Dari Neraka’ Sudah Pindah

Baru-baru ini, tular di platform media sosial berkisahkan tentang mimpi ngeri buat pemilik rumah yang menyewakan rumahnya kepada ‘penyewa dari neraka’.

Bayangkan, kita membeli rumah untuk dijadikan sebagai pelaburan, akan tetapi penyewa pula sesuka hati membuat kediaman tersebut menjadi ‘tunggang-terbalik’.

Advertisement

Koleksi foto-foto yang dikongsikan di Facebook itu jelas menunjukkan bertapa kotornya rumah terbabit dan ia juga sebagai peringatan buat pemilik hartanah yang lain.

'penyewa dari neraka'Sumber : Facebook  

Boleh dilihat dalam foto-foto yang dikongsi, penyewa tersebut membuang topeng muka terpakai, gulungan tisu tandas, pakaian kotor, plastik, sisa kertas dan botol-botol kosong di serata rumah.

Hal yang lebih teruk dilakukan oleh penyewa adalah katil dan kepala katil habis terpisah dua.

Bagaimanapun, tiada maklumat lanjut berkenaan dengan hal terbabit tetapi difahamkan apartment tersebut terletak di Lembah Klang dan disewa oleh tiga penduduk tempatan.

11 bulan lalu

"Bila Orang Kaya Sibuk Nak Jual" - Ameera Khan Dikecam Sebab Jual Kek Batik 'Keras Kejung'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...