Written by AbangNara | August 3rd, 2012

Nampaknya tahap keselamatan di Malaysia semakin hari semakin rendah. Kalau baca Harian Metro, pasti akan ada kes rompak, rogol, samun dan sebagainya setiap hari. Terbaru, Kosmo melaporkan yang rumah Aznil Haji Nawawi telah digeledah perompak kira-kira jam 10 malam menyebabkan kerugian RM40,000.

rumah paknil dirompak

Ketika kejadian, Paknil tiada di rumah namun ibu dan amahnya berada di tempat kejadian. Syukur sebab tiada sesiapa yang dicederakan oleh si perompak. Antara barangan yang dilaporkan hilang ialah cincin, gelang emas, anting-anting dan rantai kaki. Semoga Paknil tabah dengan ujian yang diberikan di dalam bulan Ramadhan ini.

vco cantik

P.S: Gile hebat perubahan yang dialami HANYA selepas sebulan mengamalkan pemakanan Catalyst VCO Softgel + Collagen. Jerawat, jeragat dan semua masalah muka terus hilang. Wajah berseri-seri bak bulan purnama. Lebih banyak testimonial di website Cantik BeautifulNara. Untuk tempahan dan pertanyaan, emailkan ke [email protected].

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 responses to Rumah Aznil Haji Nawawi Dimasuki Perompak, Rugi RM40,000

  1. mieya says:

    saba ye paknil..

    0

    0
  2. saya ok jer! says:

    kesian paknil. sabarlah. mungkin ada rezeki yang lebih besar Tuhan nak bagi kan..

    P/S: jgn lupa bayar zakat ye kawan-kawan :)

    0

    0
  3. johnjeninz says:

    Aku doakan perompak tu mati kena langgar lori sampah…..

    0

    0
  4. Anonymous says:

    mujur pak nil tak dirogol

    0

    0
  5. harta apa yang disimpan sampai rugi 40 ribu? kalau duit atau emas, simpan je la kat bank..simpan duit sikit-sikit je kat rumah

    0

    0
  6. Regina says:

    mati2 aku engat gmbar pompuan yg bertudung tu ader kaitan ngan kes nie.. =.=”

    0

    0
  7. semut cute says:

    sbr ye pak nil,hrap2 pihak polis dpt mgesan prompak tu & dpt dtangkap..
    40k tu bkn jmlah yg skit,tp mgkin ada rzeki yg lbih bnyk lg dtg kpada pak nil…

    0

    0
  8. bugs says:

    saspen jer baca psl paknil tbe2 ade lak muka pempuan vco tu. alaaaa.. pape pun sabar ye paknil. moga2 semua lebih bhati2 ms dtg.

    0

    0
  9. apa2 je la says:

    nara nie apa la org duk syok bc pasal pak nil tb2 kat bwh dia psl cantikkan kulit lak…pttnye letak kat tempat ct nurhaliza tu kene la gak…nie tempat org kene rompak…adoiii la….akai ada ka….

    0

    0
  10. No one says:

    Lpasni mintaa prompak rompak plak rumah Azwan ali pondan tu .. meluat aku .. klaua boleh kau rogol sekali lah azwan ali tu .. padan muka ..

    0

    0
  11. ayu says:

    astaghfirullahalazim.. di bulan yg mulia ni jagalah sikit adab berbahasa… aku percaya kalian semua tgh menunaikan ibadah puasa kn…?? dok sebut rogol lah ape lah, siap doakan azwan ali plak kne rompak.. ape ni?? korang x takut ke ape yg korang dok ckp tu berbalik pd korang plak nti… mak korang yg dkt rumah tu kompem ke akn slamat dr musibah dirompak ni?? klau korg nk sentiasa dlindungi allah dr bhya, doalah bnda yg sama pada org lain jgk. yg rugi rm40k tu, xde pn abg nara ckp semuanya duit kn? terkumpul semua hasil rompakan la cam gelang mas ke, laptop ke.. ape lak ckp org simpan duit bwh tilam… lucu betol korg ni, fikiran cam mk nenek…

    0

    0
  12. ayu says:

    neelofa mohd nor, alim ulamak sndiri pon ade yg kene rompak… rompakan tu musibah.. musibah tu dugaan.. dugaan tu penghapus dosa.. ape ko igt rumah yg x kne rompak ni byk sgt dia baca al quran?? YANG ADDOOOOO!!!!!

    0

    0
  13. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    minah jambu banyak heran perompak ni pandai pulak cari rumah artis nk rompak…..dulu rumah wadina pastu rumah mawi ni rumah paknil pulak pesal ni….heran betol lah ! ni jenis jantan pemalas keja ! tau nye nk rompakkkkkk aje ! jenis nk besar kn buah pelir jeeeeee…

    0

    0
  14. hikmah disebalik kejadian ni mungkin pasni paknil kena berhijrah dari segi penampilan..dah tak payah nak memondan perangai mcm pompuan gedik tak bersalah mcm pondan tua yg kat lorong taib 2..cari pompuan solehah yg boleh bimbing paknil ke jalan yg lurus dan diredhai-NYA..

    0

    0
  15. datok_t says:

    aku mntak ko tarik blk stmt ko ni “Nampaknya tahap keselamatan di Malaysia semakin hari semakin rendah.”..

    aku kasi ko tempoh smggu dr skrg..mkna nye tepat 1.11pm sbtu dpn 11 aug 2012..kalo ko x remove line tu aku aku lapor kn pd pegawai atasan PDRM n KDN..

    mgkin ko akan dikenakn tindakan..

    0

    0
  16. […] Nampaknya tahap keselamatan di Malaysia semakin hari semakin rendah. Kalau baca Harian Metro, pasti akan ada kes rompak, rogol, samun dan sebagainya setiap hari. Terbaru, Kosmo melaporkan yang rumah Aznil Haji Nawawi telah digeledah perompak kira-kira jam 10 malam menyebabkan … Continue reading → […]

    0

    0