Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rujuk? Aku Nak Muntah – Ariff Aziz Buat Muka Meloyakan

Penerbit popular, Datuk A. Aida baru-baru ini mengesahkan sudah bercerai dengan suaminya pelakon Ariff Aziz pada 25 April lalu selepas hanya sepuluh bulan melayari bahtera perkahwinan.

Advertisement

Menurut A. Aida, dia redha dengan perceraiannya itu kerana tiada lagi persefahaman antara mereka dan dia tidak mungkin akan memberikan peluang kedua kepada bekas suaminya.

Terbaru, Ariff menerusi Insta Story memberikan bayangan seakan dia juga tidak sudi untuk merujuk kembali bersama A. Aida. Malah, dia turut membuat memek muka meloyakan bila berbicara soal rujuk.

Terdahulu, A. Aida akui tempoh perkenalan yang singkat sebelum mengenali hati budi masing-masing dengan lebih mendalam mungkin salah satu faktor perkahwinannya dengan Ariff runtuh.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

120 Comments

  1. Anonymous

    June 20, 2019 at 9:56 pm

    Knp mcm mental sangat geng nonok bacing meroyan Ariff ni suami korang ke huh.. satu mcm punya melalak ataukah nenek yg menyamar? Muahahaha.

    • Anonymous

      June 21, 2019 at 8:50 am

      Sbb org meluat dan meloya dgn arip… by the way aku mude lagi ok… lagi mude dari mamat bqngla ni… org kutuk bangla arip ko yg panas knp… ke ko ni dia.. get a life ler scumbag

  2. Bobo

    June 20, 2019 at 9:52 pm

    Byk cemburu golongan tua dlm ni rasa lubang x laku ke haper sakan meroyan separuh nyawa?!!! Omg loser !!!!!!

    • Anonymous

      June 21, 2019 at 9:08 am

      mcm mana ea abg sado ni beromen dgn nenek tua ni….kih…kih….kih…kih

  3. Anonymous

    June 20, 2019 at 9:33 pm

    Pakai tudung labuh pakai niqab dah boleh dikira ustazah segera ke? Lebih baik cari jawapan dengan alim ulama yg lebih tahu..

  4. aih

    June 20, 2019 at 9:19 pm

    kepada perempuan melayu di luar sana.. jangan amik remeh faraj korang.. kalau hari2 kena jolok ngan batang dan lubang besar.. sila la cari jamu… lelaki ni nak satu dalam bab2 ni…batang masuk ketat, cukup dah…

  5. Anonymous

    June 20, 2019 at 8:23 pm

    Msalh nya dia ni kturunn apa..itu je nk tnya..mna parents lelaki tu..dri nikh dgn aida pun x nmpk.
    Enth2 blnja nikh dn kwen ada ke blnja..sng2 je corai..tak tahu sapa yg support.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top