June 20th, 2019

Penerbit popular, Datuk A. Aida baru-baru ini mengesahkan sudah bercerai dengan suaminya pelakon Ariff Aziz pada 25 April lalu selepas hanya sepuluh bulan melayari bahtera perkahwinan.

Menurut A. Aida, dia redha dengan perceraiannya itu kerana tiada lagi persefahaman antara mereka dan dia tidak mungkin akan memberikan peluang kedua kepada bekas suaminya.

Terbaru, Ariff menerusi Insta Story memberikan bayangan seakan dia juga tidak sudi untuk merujuk kembali bersama A. Aida. Malah, dia turut membuat memek muka meloyakan bila berbicara soal rujuk.

Terdahulu, A. Aida akui tempoh perkenalan yang singkat sebelum mengenali hati budi masing-masing dengan lebih mendalam mungkin salah satu faktor perkahwinannya dengan Ariff runtuh.


120 responses to “Rujuk? Aku Nak Muntah – Ariff Aziz Buat Muka Meloyakan”

  1. Anonymous says:

    Knp mcm mental sangat geng nonok bacing meroyan Ariff ni suami korang ke huh.. satu mcm punya melalak ataukah nenek yg menyamar? Muahahaha.

    • Anonymous says:

      Sbb org meluat dan meloya dgn arip… by the way aku mude lagi ok… lagi mude dari mamat bqngla ni… org kutuk bangla arip ko yg panas knp… ke ko ni dia.. get a life ler scumbag

  2. Bobo says:

    Byk cemburu golongan tua dlm ni rasa lubang x laku ke haper sakan meroyan separuh nyawa?!!! Omg loser !!!!!!

  3. Anonymous says:

    Pakai tudung labuh pakai niqab dah boleh dikira ustazah segera ke? Lebih baik cari jawapan dengan alim ulama yg lebih tahu..

  4. aih says:

    kepada perempuan melayu di luar sana.. jangan amik remeh faraj korang.. kalau hari2 kena jolok ngan batang dan lubang besar.. sila la cari jamu… lelaki ni nak satu dalam bab2 ni…batang masuk ketat, cukup dah…

  5. Anonymous says:

    Msalh nya dia ni kturunn apa..itu je nk tnya..mna parents lelaki tu..dri nikh dgn aida pun x nmpk.
    Enth2 blnja nikh dn kwen ada ke blnja..sng2 je corai..tak tahu sapa yg support.

Loading...