June 20th, 2019

Penerbit popular, Datuk A. Aida baru-baru ini mengesahkan sudah bercerai dengan suaminya pelakon Ariff Aziz pada 25 April lalu selepas hanya sepuluh bulan melayari bahtera perkahwinan.

Menurut A. Aida, dia redha dengan perceraiannya itu kerana tiada lagi persefahaman antara mereka dan dia tidak mungkin akan memberikan peluang kedua kepada bekas suaminya.

Terbaru, Ariff menerusi Insta Story memberikan bayangan seakan dia juga tidak sudi untuk merujuk kembali bersama A. Aida. Malah, dia turut membuat memek muka meloyakan bila berbicara soal rujuk.

Terdahulu, A. Aida akui tempoh perkenalan yang singkat sebelum mengenali hati budi masing-masing dengan lebih mendalam mungkin salah satu faktor perkahwinannya dengan Ariff runtuh.

120 responses to “Rujuk? Aku Nak Muntah – Ariff Aziz Buat Muka Meloyakan”

  1. Anonymous says:

    sekurang2nya datuk a.aida berani menikah kali ke 4. ..ddn menjanda juga.

    • Anonymous says:

      berani ke..x leh trima kenyataan …hiks

    • Anonymous says:

      sekurang kurang nya A.aida dah merasa lebih 5 palir di hidup nya. kau dapat apa?

    • Anonymous says:

      Dah macam pelacur ko suka la gitu tukar2 pisang setiap 2 thn… begitu?

    • Anonymous says:

      tak kena diri sndiri lgi ko ni..

    • Anonymous says:

      4 kali kawen.. give up le! Ko lah wanita bermasaalah. Perangai mcm nenek duduk diam ataupun dekat2 diri dgn madrasah. Carilah hidayah bukan kote bergetah. Ngerti???

    • Anonymous says:

      Kali ke tu 3 give lah. Buat org gelak je wei. Terimalah kenyataan diri korng yg problematik!!!!!

  2. nani says:

    hina sangat ke

  3. Anonymous says:

    Kurang ajar

  4. wekkkkkkk says:

    aku nk tanya, kenapa kau melamar dia smbil ada org memainkan gitar..?????..jawab.., sebelum taip byk wekk ni..

    • Anonymous says:

      HAHAHAH. betul jugak tu kenapa aku tak terfikir

    • Kak Wok says:

      Sbb duit.. bohong la org nk kawin dgn nenek sbb cinta. Kawin muda pun 3 thn kandas. Inikan dgn yg berusia. Tu pun xleh pikir ke?

    • Anonymous says:

      ada je yg kekal sampai mati..

    • Anonymous says:

      Lelaki tua n pompuan muda byk kekal.
      Pompuan tua n lelaki muda byk ditanggalkan. Lelaki ada viagra.. wanita? Dah menopause habislah. Baik pergi surau join makcik2… dpt juga pahala dr merenyam cari anak ikan. Bukan cinta sejati pun. Bukak la mata yg jenis gila anak ikan. Korang ingat korang mak Kim Kardashian ke woi?

    • Anonymous says:

      Viagra konon..pdhl lelki lh x kuat..siap jual ubat kuat..huh

    • Levis says:

      Dia org tanya dia jawab, yg bawang busok sini merepek memaki dah knp.. sakit tua atau otak reput bingai!!!

    • manggis says:

      siti khadijah kesayangan rasulullah tu aku x rasa mcm kim k…boleh pun bertahan…sbb apa? sbbkan mulianya keperibadian nabi kita. disebabkan kt malaya ni byk jenis spesis jantan tu guna, mmg ar xleh kekal..pokoknya lelaki ko nk kawin ko cermin diri ko tu dulu..biasanyer jantan2 ni yg buat hal, baran, menyondol pompuan lain blakang bini huhh

    • kelantit says:

      si arif tu terpikat kat kau.. jangan2 kau yang goda dia?

    • faraj says:

      bagus.. kasi sedar sikit. tua buat cara tua, masuk PAS kompirm syurga! Wakaka

  5. Anonymousjugak says:

    Alah dah main nak loya lah bagai

    • Anonymous says:

      Mula lah drama kutuk mengutuk bekas masing2. Yg si kertu tu buat press conference bagai buat apa? Senyap sudah!

    • faraj says:

      haha… kertu syok sendiri. lepas tu reporter tanya..no komen.
      baik ko buat video chat dlm jamban umah ko jew. wakaka

    • Ex Giggolo says:

      Pompuan Malays mmg x sedar diri. Ko ingt ko ada prodction house drama ko kt tv jantan nk melutut. Duit dulu wey dan kalu rasa kering, baik ko tabur kereta, kredit kad, holiday, amanah saham, shopping, makan, pakai apa yng patut. Nak yg muda harus bkorban. Kalu kemut pun longgar, baik ko duduk dgn kucing hati pun x sakit!

    • Anonymous says:

      kalau ko nk kata, kata dia je lah, jgn ckp pompuan malay..cedap u.

    • Anonymous says:

      dia mmg elok… kacak, berjambang, mmg kat bawah2 ni cemburu sbb tua pompuan dlm ni! Lol

    • Anonymous says:

      Hak..alah..yg brjmbg ni biasanya klau dkt tndas byk bulu lebihn cukur..tak jirus..tak bersih..tu yg tak tahan tu. Msuk je ada bulu..huh

    • Anonymous says:

      Nak jawab soal solat dan akidah ni kena tanya yang betul2 pakar seperti ulama2, mufti2 dan ustaz2.. Yang korang p tanya dengan bukan pakar dan rujuk ikut mazhab dan hukum bapa mertua dia tu pasal apa?

    • Anonymous says:

      kemut x power habislah! baik guna tangan tengok porno mcm macai umno kaji video palsu gay hari2 sbb dedak dah habis. lucu bukan?!!

    • Anonymous says:

      bkn masalah kemut tak power, org muda pancut cepat, 2 minit dh lembik..wanita 40an masih byk air dalaman ye..

    • Nyah Gebus says:

      Bohong ahh wanita Msia baru msuk 2 inchi dah meraung mcm gorila teran sembelit. Dah lah keras mcm patung cendana tas katil. Membawang cepat la layan somi cam keldai. Nak kena ajar. Laki kluar cari maknyah tahu pulak sentap angkat bungkos lari malam!

    • Anonymous says:

      Pompuan tua selalunya ego. Lebih2 lagi yg bduit…queen control pulak. Contoh ada byk kot. Last2 gaji driver pun x bayar lalala

    • MissLittleC*nt says:

      I dont care what people say, i want your babyyy!!!

    • Anonymous says:

      apsal nama dia lbih kurang dgn yg satu lagi tu? buat aku confuse pulak..!

    • Anonymous says:

      aku pong..

    • Mat Arip says:

      L sama R pun x reti beza? Bingai betul…mcai UMNOnok ke? Video locah dgn pelsu x retis beza?

    • Anonymous says:

      alah, pembaris nya kau ni.. kaulah macai kepada segala macai! depan dgn belakang pun xreti beza.. main redah je!!! mat arip dan sajat berpisah tiada…

    • Anonymous says:

      Sentap ke cai? Hutang Pok Jib pergi la bayar. Sibuk tengok video lucah. Ketuanan Melayu la konon2. Puihhh… lol

    • Anonymous says:

      Byk melayu hati busok dlm ni. Hansem wey!!!

    • Mat Sahdo says:

      Aku pun nk muntah bila tengok drama A Aida.,

    • Anonymous says:

      aku muntah tengok muka kau. apalagi bau puki kau lagi busuk!!

    • Siannn says:

      ni mesti anak dah ikan reject.. huahaha

    • Anonymous says:

      burit kau busuk

    • Hooorayyyyy says:

      Ni mesti staff dia.. low class punya bahasa! Rupa penting la sgt dulu. Skrg kene ludah… syabas!!!!

    • Anonymous says:

      kalau rupa tak penting. aku cabar kau kawin dengan syaiful zero raja lawak

    • Anonymous says:

      x perlu hina org lain. nenek mcm ko ni la jenis pompuan bnafsu kuda. duduk aje rumah menganyam bakul ke…. jual sampret atau karipap mini ke… dh lah drama ko sejenis taikkkk!

    • Anonymous says:

      Pompuan kalu jenis merenyam sampai tu cari pisang muda walaupun lubang menggelebeh mcm bunga raflesia… busok la ko ni nekkkk!!!

    • Anonymous says:

      Mesti mak si arif, akak2 dia, makcik2 dia terasa bila dia meloyakan perempuan tua… Ye la, derang kan dah tua.. Sah2 la diloyakan jugak oleh suami masing2.. Amik kau arif.. X reti jaga diri n imej. Sebbek baik cerai. X cukup level utk jf suami yg baik n bijaksana