Written by Bella | September 11th, 2019

Sedang berbahagia menjalin hubungan cinta bersama kekasih yang dikenali sebagai Mr E, pelakon Ruhainies bersikap terbuka mempamerkan kemesraan mereka di media sosial. Memuji betapa romantik cinta hatinya itu membuatkan dia terasa amat disayangi.

ruhainies

Baru-baru ini kekasihnya sanggup membawa sepinggan nasi kandar masuk ke dalam kereta dan menyuap Ruhainies makan. Memang ‘feeling’ habis bila dimanjakan dan dapat makan dalam kereta mewah Ferrari pula tu. Makin berbunga-bunga hati Ruhainies.

ruhainieskekasih ruhainies

Namun, disebalik momen manis itu, rata-rata netizen mula melabelkan Ruhainies seorang yang mengada.

Orang lain mengada juga tapi tak ada

susahkan ‘boyfriend’ macam ini

ruhainies mengadaruhainies kekasihruhainies

Ramainya ‘bitter’, sakit hati sangat ke

tu?

ruhainies ferrari

Ruhainies menyifatkan netizen yang mengecamnya sebenarnya cemburu melihat kemesraannya dengan kekasih.

Harapnya Ruhainies dan Mr E kekal romantik dan saling mencintai sebegini sehingga selamanya. Dah bolehcepat-cepat halalkan hubungan, tak ada lah orang nak kecam lagi ye dak?

49 responses to Ruhainies Dilabel Mengada, Kekasih Suap Makan Nasi Kandar Dalam Kereta Ferrari

  1. Anonymous says:

    selekeh kenapa. . seluar kau koyak ke dik smpai tak nk keluar kereta

  2. Anonymous says:

    tak yah bitter sangat la dik .. contoh dok ada dah ni depan mata . Sharnaaz duk kehulu heliaq dgn bini dulu pas tu kawen 2 thun nak cerai …anak chef wan dgn kakak emma maembong tu uishhh msa duk buat MLM sama2 dlu sakan pelok smp kuman pun x blh lalu .. lpas tu xdan apa beranak sorg cerai pi dahhhh… hang ni suap2 esok laki tinggai reyau kata x buleh meringut dah lama ..laki x bagi .. hilang selera aku tgok hang ni belen

  3. anonymous says:

    marah tau kak lopa & auntie nora di comparekan dgn minah seret ni macam tak sesuai jatuh kasta diorang,lebih layak kot kalau compare dgn kila fairytale & faranabila wannabe ….sesuai gitewww

  4. Anonymous says:

    Semoga sempat bernikah.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini