March 13th, 2020

Ramai juga sebenarnya yang mengidamkan bentuk badan langsing seperti Ruhainies, kata orang tampak begitu ideal. Namun, pelakon itu mendedahkan dia sebenarnya mempunyai masalah kurang berat badan iaitu hanya sekadar 38.7 kilogram sahaja.

berat badan ruhainies

Menjawab soalan peminat di Instagram Stories, dia mengakui mengalami masalah itu sejak dulu lagi. Sejujurnya, Ruhainies berkata dia tidak suka apabila ditanya ditanya mengenai berat badannya.

Saya selalu sangat dapat soalan (tanya berat badan) macam ini namun saya enggan jawab sebaba saya tak suka.Tapi tak apalah, saya jawab je, berat saya ialah 38.7 kg.

Ruhainies sebelum ini pernah mendedahkan bahawa dia tidak pernah mengawal diet pemakanannya. Makanlah sebanyak mana pun, berat badannya masih sama.

Sumber Berita : Astro Gempak


13 responses to “Ruhainies Dedah Berat Badannya Hanya 38.7 Kg Sahaja”

  1. I X kurus, xgemuk juga says:

    Gigih nak kurus sgt.yela nk jaga badan Nant takut boyfriend Di kebas org..mcm2 risiko bila terlalu kurus sbb zat semua tersekat badan X nampk.patotla muka cengkung..pucat

  2. Anonymous says:

    Tu la pasal.. Tinggi 155 ja kot.. Haha

  3. Papo jela says:

    Xde ape yg nk di banggakan dgn berat 37kg? X pyh tgk gmbr pon org tau jenis pendek katik. Lain la badan n tinggi mcm era fazira tapi berat 40kg baru org impress chehh pirahh

Loading...