Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ruhainies Buat Kejutan Hari Jadi Kekasih, Siap Bawa Naik Helikopter

ruhainies kekasih

Sebelum ini, ada juga yang kata “bosan” asyik dengar cerita cinta Ruhainies. Tidak apa lah, kita layan sahaja dan bagi peluang untuk pasangan yang perasaan asmara cinta sedang hangat membara ini untuk menzahirkan (menayang) kemesraan mereka.

ruhainies kekasih

Advertisement

Terbaru, Ruhainies menerusi akaun Instagramnya berkongsi momen indah dan penuh romantik saat dirinya meraikan hari jadi kekasih hati, Elf Johan dengan menaiki helikopter.

Ruhainies turut berkongsi beberapa potongan video yang memaparkan momen mereka bersiar-siar di ruang udara Kuala Lumpur menerusi Instagram Story.

‘Sweet’ habis, siap naik helikopter

ruhainies kekasih helikopter ruhainies bawa kekasih naik helikopter ruhainies kekasih

Makan malam romantik

Advertisement

ruhainies

Bagaimanapun, sehingga kini pelakon wanita itu masih merahsiakan lagi wajah kekasih hatinya.

Dah selalu nikmati saat romantik, bila agaknya hendak berkahwin? Jangan tunggu lama-lama, kalau dah ada hubungan yang halal lebih seronok untuk berkasih sayang.

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Anonymous

    February 19, 2020 at 9:11 am

    nikah je la cepat…..

  2. kacang

    February 12, 2020 at 9:11 am

    dalam firasat ku, ini tak kan berpanjanagn, kena badi sufian nanti nanti, beria naik heli, last2 putus.. dah la ruhainie, bila nak khawin..

  3. Adiosss

    February 11, 2020 at 6:39 pm

    Orang cakap kalau blebihan sebelum kawin.
    lepas kawin dah x de tggl ape. Aku perati je ni. jgn nnti x jadi. Malu sndiri.. hahahaha..hawauu

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top