February 11th, 2020

Sebelum ini, ada juga yang kata “bosan” asyik dengar cerita cinta Ruhainies. Tidak apa lah, kita layan sahaja dan bagi peluang untuk pasangan yang perasaan asmara cinta sedang hangat membara ini untuk menzahirkan (menayang) kemesraan mereka.

ruhainies kekasih

Terbaru, Ruhainies menerusi akaun Instagramnya berkongsi momen indah dan penuh romantik saat dirinya meraikan hari jadi kekasih hati, Elf Johan dengan menaiki helikopter.

Ruhainies turut berkongsi beberapa potongan video yang memaparkan momen mereka bersiar-siar di ruang udara Kuala Lumpur menerusi Instagram Story.

‘Sweet’ habis, siap naik helikopter

ruhainies kekasih helikopter ruhainies bawa kekasih naik helikopter ruhainies kekasih

Makan malam romantik

ruhainies

Bagaimanapun, sehingga kini pelakon wanita itu masih merahsiakan lagi wajah kekasih hatinya.

Dah selalu nikmati saat romantik, bila agaknya hendak berkahwin? Jangan tunggu lama-lama, kalau dah ada hubungan yang halal lebih seronok untuk berkasih sayang.

 


13 responses to “Ruhainies Buat Kejutan Hari Jadi Kekasih, Siap Bawa Naik Helikopter”

  1. Anonymous says:

    nikah je la cepat…..

  2. kacang says:

    dalam firasat ku, ini tak kan berpanjanagn, kena badi sufian nanti nanti, beria naik heli, last2 putus.. dah la ruhainie, bila nak khawin..

  3. Adiosss says:

    Orang cakap kalau blebihan sebelum kawin.
    lepas kawin dah x de tggl ape. Aku perati je ni. jgn nnti x jadi. Malu sndiri.. hahahaha..hawauu

Loading...