Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rozita Che Wan Meletup Dalam Majalah GLAM Mei 2012

Pastinya ramai akan teruja apabila Rozita Che Wan menghiasi mana-mana muka hadapan majalah. Dan kali ini, untuk majalah GLAM Mei 2012, Rozita Che Wan membuat penggambaran khas di India semata-mata untuk pembaca majalah GLAM. Hasilnya sudah tentu akan memukau anda semua.

rcw

Advertisement

Kepada peminat Rozita Che Wan, anda pastinya tidak akan kecewa kerana terdapat 42 halaman ekslusif memaparkan Rozita dengan pelbagai fesyen terkini. Jangan lepaskan peluang ini dan dapatkan majalah GLAM Mei 2012 di pasaran sekarang jugak. 6 lagi gambar Rozita Che Wan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

rcw
rcw
rcw
rcw
rcw
rcw

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

155 Comments

  1. lofa

    August 21, 2012 at 7:38 pm

    rozita ni memang tak nak bertaubat pun tak yah nak kutuk orang kalau diri tu tak betul lagi saya hanya beri nasihat ingat bukan artis je yang seksi. budak remeja sekarang pun merenyam suka ikut lelaki apa lelaki nak je dia bagi . macam tak sayang maruah kalau yang dah kawin tak pa lah ingat jagan bagi lelaki pegang maruah kita

  2. yaay

    July 2, 2012 at 9:51 am

    patut anak lari umah

    • Anonymous

      August 21, 2012 at 7:40 pm

      engkau jaga mulut tu sikat

  3. Anonymous

    June 1, 2012 at 11:42 pm

    cik tah lawa n sgt mabelessss..i loikeeeee..berapa keratkh pompuan seusia dia ni yg pandai jaga muka n body bgetah..ko ade.??????

Loading...
To Top