May 2nd, 2012

Pastinya ramai akan teruja apabila Rozita Che Wan menghiasi mana-mana muka hadapan majalah. Dan kali ini, untuk majalah GLAM Mei 2012, Rozita Che Wan membuat penggambaran khas di India semata-mata untuk pembaca majalah GLAM. Hasilnya sudah tentu akan memukau anda semua.

rcw

Kepada peminat Rozita Che Wan, anda pastinya tidak akan kecewa kerana terdapat 42 halaman ekslusif memaparkan Rozita dengan pelbagai fesyen terkini. Jangan lepaskan peluang ini dan dapatkan majalah GLAM Mei 2012 di pasaran sekarang jugak. 6 lagi gambar Rozita Che Wan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

rcw
rcw
rcw
rcw
rcw
rcw


155 responses to “Rozita Che Wan Meletup Dalam Majalah GLAM Mei 2012”

  1. lofa says:

    rozita ni memang tak nak bertaubat pun tak yah nak kutuk orang kalau diri tu tak betul lagi saya hanya beri nasihat ingat bukan artis je yang seksi. budak remeja sekarang pun merenyam suka ikut lelaki apa lelaki nak je dia bagi . macam tak sayang maruah kalau yang dah kawin tak pa lah ingat jagan bagi lelaki pegang maruah kita

  2. yaay says:

    patut anak lari umah

  3. Anonymous says:

    cik tah lawa n sgt mabelessss..i loikeeeee..berapa keratkh pompuan seusia dia ni yg pandai jaga muka n body bgetah..ko ade.??????

Loading...