Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rozita Che Wan Masih Belum Ada Calon Suami, Mahukan Lelaki Bujang

Kalau sebut nama Rozita Che Wan, pasti akan keluar cerita mengenai perkahwinannya. Sekejap ada gosip kata RCW dah kawin, sekejap kata bakal berkahwin tahun ini. Macam-macamlah cerita yang keluar. Kadang-kadang kesian juga kat Che’ Ta nie.

che ta

Advertisement

Namun hari ini RCW tampil di Kosmo memberitahu yang dirinya masih belum mempunyai calon suami. Gosipnya dengan lelaki bernama Bob adalah palsu semata-mata. Ini bermakna peluang untuk anda yang mengidamkan RCW masih terbuka luas. Namun anda perlu ada kriteria di bawah seperti yang dimahukan oleh Rozita Che Wan:-

Macam mana hendak kahwin jika calon pun belum ada. Hendak cari lelaki berduit memang senang, tetapi hendak cari lelaki yang baik, susah. Saya mahukan lelaki yang fleksibel dan tidak suka lelaki yang keras kepala. Saya juga tidak suka dengan lelaki yang sudah berkahwin.

Abang Nara suka part “saya juga tidak suka dengan lelaki yang suka berkahwin“. Ini bermakna anda yang masih bujang dan teruna di luar sana, peratusan anda adalah lebih tinggi untuk memikat hati Rozita Che Wan. Namun haruslah persiapkan diri daripada segi kewangan dan hati terlebih. Ada berani?

new

PS : Bosan pakai baju rupa sama ke kerja setiap hari? Jika inginkan kelainan berpakaian ke kerja, bolehlah melawat FB VANITYMASK untuk mendapatkan blouse fesyen terkini dari KOREA. Walaupun diimport terus dari Korea, blouse di sini semuanya harga bawah RM60. Kepada korang yang stylo, harem pants pun ada. Cepat, sementara stok masih ada~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

89 Comments

  1. saya

    September 16, 2012 at 11:00 am

    saya bukanla penyokong cik ta tp saya rasa mungkin org salah faham kot dengan kenyataan cik ta tu. dia kata tak suka pada lelaki yg sudah berkahwin, mungkin maksud dia, dia tak suka pada suami orang, kalau duda mungkin masih berpeluang rasanya, yela duda kan bujang jugak..hehe..pengomen-pengomen pon jgnla hentam cik ta teruk sangat, mungkin dia tak ada niat nak jaja pasal kawin2 ni tapi dah wartawan tanya, dia jawab jela..yg tu apa yg saya dpt tafsirkan walaupun saya bukanlah seorg artis..hehe

  2. xeph

    September 15, 2012 at 4:28 pm

    Kendur tak kendur. Layut tak layut. Kedut tak kedut. Kalau dah telanjang depan mata tegang jugak mek oi. Body solid ni. MILF macam ni tahan lama woo. Bab2 skill tu jangan cakap laaa. Rugi sape tak sapu. Boleh gosok2 bebird bak pepatah Angelina Lavocah. Kah kah

  3. melodo

    September 15, 2012 at 8:05 am

    cun la statement cik ta nie..nak laki muda.. kalau mcm setengah artis tu nak org tua.. nak pangkat kata kan.. tp rosakkan rumah tangga individu lain..apa kes??
    harap laki muda yg cik ta nak biar la betul2 bujang..jgn laki org sudah..

  4. wessa

    September 14, 2012 at 10:16 pm

    kepada wartawan2…
    mulai ari ni jgn le asik tya mnde2 cmni kt retis…
    nilai berita xde…

  5. Kak Yan Glamour

    September 14, 2012 at 4:51 pm

    Dia ni x habis nak iklan kan diri kenapa? dah tak laku, mata duitan pulak tu.. Desparate sgt nak B*…. ke?? tak tau malu sungguh!! Sedarlah diri tu dah berkedut. Cuba buang mekap, buang push up tu…lembu tgk pun tak selera…ueeeeek!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top