September 13th, 2012

Kalau sebut nama Rozita Che Wan, pasti akan keluar cerita mengenai perkahwinannya. Sekejap ada gosip kata RCW dah kawin, sekejap kata bakal berkahwin tahun ini. Macam-macamlah cerita yang keluar. Kadang-kadang kesian juga kat Che’ Ta nie.

che ta

Namun hari ini RCW tampil di Kosmo memberitahu yang dirinya masih belum mempunyai calon suami. Gosipnya dengan lelaki bernama Bob adalah palsu semata-mata. Ini bermakna peluang untuk anda yang mengidamkan RCW masih terbuka luas. Namun anda perlu ada kriteria di bawah seperti yang dimahukan oleh Rozita Che Wan:-

Macam mana hendak kahwin jika calon pun belum ada. Hendak cari lelaki berduit memang senang, tetapi hendak cari lelaki yang baik, susah. Saya mahukan lelaki yang fleksibel dan tidak suka lelaki yang keras kepala. Saya juga tidak suka dengan lelaki yang sudah berkahwin.

Abang Nara suka part “saya juga tidak suka dengan lelaki yang suka berkahwin“. Ini bermakna anda yang masih bujang dan teruna di luar sana, peratusan anda adalah lebih tinggi untuk memikat hati Rozita Che Wan. Namun haruslah persiapkan diri daripada segi kewangan dan hati terlebih. Ada berani?

new

PS : Bosan pakai baju rupa sama ke kerja setiap hari? Jika inginkan kelainan berpakaian ke kerja, bolehlah melawat FB VANITYMASK untuk mendapatkan blouse fesyen terkini dari KOREA. Walaupun diimport terus dari Korea, blouse di sini semuanya harga bawah RM60. Kepada korang yang stylo, harem pants pun ada. Cepat, sementara stok masih ada~


89 responses to “Rozita Che Wan Masih Belum Ada Calon Suami, Mahukan Lelaki Bujang”

  1. marina says:

    dah x minat dgn rozita che wan ni,hahahaha perasan muda..awak tu dah tua dah 40 dah nak kahwin pon pilih la yg sebaya dgn kau yg bujang telajak tu ke..kat KL mmg ramai bujang telajak..heyyyyyyy…gatal benar!

  2. geli geleman says:

    plese laa rozita, ko dah nak masuk 40, kira kategori ayam pencen, cantik mcm ne pun, ko kene ingat byk lagi pelapis bru yg cantik akan tenggelamkan ko.. aku cakap mcm ni sbb menyampah dengan perangai ko di majlis UKSB bru-baru ni.. peminat nak bergambar ko buat muka ya sbb gatal dok layan Dafi… kalo aku tahu perangai ko fake mcm ni mmg aku calit taik idung kat ko ari tu! siap ko

Loading...