July 21st, 2012

Nampaknya sempena Ramadhan dan Hari Raya yang bakal tiba tidak lama lagi, hampir kesemua majalah-majalah tempatan menampilkan penghias muka depan yang memakai penutup kepala sebagai tanda menghormati bulan mulia ini. Abang Nara paling tertarik dengan cover majalah Nona yang menampilkan Rozita Che Wan. Cantik sungguh!!!

nona rcw

Mak mertua Abang Nara sudah pun mendapatkan senaskhah majalah Nona untuk bacaan ringan ketika menunggu waktu berbuka. Abang Nara pun sudah membacanya. Banyak info-info menarik seperti busana hari raya, resipi juadah berbuka dan macam-macam lagi. Jangan lupa mendapatkannya di kedai buku berhampiran anda sebelum kehabisan stok.

P.S: Jangan kacau kucing saya.


34 responses to “Rozita Che Wan Cantik Hiasi Majalah Nona Edisi Ogos 2012”

  1. marina says:

    comel la dia ni,, suami saya pun suka dia

  2. Sshh says:

    kira sopan juga la cik ta brgmbr cam ni..bulan puasa ni x nk la komen lebih2..

  3. tetek dia mantap….kalo pak lebai yg cuba nk rogol aku semlm dpt rozita memang sampai pengsan kena makan…tapi maybe rozita boleh lawan pak lebai tu guna kuasa tetek dia…belum sempat pak lebai nak raba terus tetek rozita kembang mcm belon..pengsan pak lebai masuk parit…hahahahahahaaa

  4. honeywellz says:

    Nampak lawa lah tapi sebagai menghormati bulan puasa sepatutnya kurangkan memakai baju yg terlalu sendat…mcm susah nak bernafas je. Dia ni tua2 pun tak habis2 nak menayangkan dada dia…tak malu ke dengan anak2 yg dah jadi anak teruna dan dgn emak bapak N adek beradek. Kita yg menengok pulak rase malu. Carilah publisiti dgn cara yg lebih elok. Mmg hati kita ni sentiasa muda walapun hakikatnya dah tua. Ni mcm desperado je..

  5. kucing hitam says:

    fuyooo cantik nye…nah rm10 wat beli tudung tutup leher :)

Loading...