Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rozita Che Wan – Baju Saya Tidaklah Seksi Sangat

rozita che wan

Memang tak seksi pun fesyen Bohemian Rozita Che Wan malam Anugerah Skrin 2009 hari tue. Biasa-biasa je kami tengok. Apa la yang seksinya setakat kain terbelah sampai nampak lutut dan singkat macam gambar kat atas tue. Standard la tue kan? Cuba dengar apa Rozita cakap pasal fesyen dia malam tue:-

Advertisement

[note]Saya tidak ada niat langsung untuk mempermainkan pakaian purdah, ini hanya fesyen, tapi saya rasa tidaklah seksi sangat sebab sebelum ini juga saya sering memakai skrit seperti ini[/note]

Kami sokong Rozita Che Wan. Memang tak seksi sangat pun. Sila pakai seksi lagi selepas nie. Kami nak tengok dimanakah taraf seksi di mata seorang artis. Tak gitu?

P.S: Korang kena baca apa yang tersirat di sebalik tulisan kami nie. Pepandai la ek pahami sindiran kami nie.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top