December 28th, 2009

rozita che wan

Memang tak seksi pun fesyen Bohemian Rozita Che Wan malam Anugerah Skrin 2009 hari tue. Biasa-biasa je kami tengok. Apa la yang seksinya setakat kain terbelah sampai nampak lutut dan singkat macam gambar kat atas tue. Standard la tue kan? Cuba dengar apa Rozita cakap pasal fesyen dia malam tue:-

[note]Saya tidak ada niat langsung untuk mempermainkan pakaian purdah, ini hanya fesyen, tapi saya rasa tidaklah seksi sangat sebab sebelum ini juga saya sering memakai skrit seperti ini[/note]

Kami sokong Rozita Che Wan. Memang tak seksi sangat pun. Sila pakai seksi lagi selepas nie. Kami nak tengok dimanakah taraf seksi di mata seorang artis. Tak gitu?

P.S: Korang kena baca apa yang tersirat di sebalik tulisan kami nie. Pepandai la ek pahami sindiran kami nie.


Comments are closed.

Loading...