December 17th, 2018

Kerap memuat naik foto bekas suaminya, Aidil Zafuan bersama anak-anak mereka di akaun Instagram, kisah rumah tangga Rita Rudaini sejak kebelakangan ini kembali menjadi perhatian netizen.

Pelbagai juga tomahan yang dilemparkan kepadanya apabila sesetengah netizen mendakwa Rita sebenarnya masih merindui bekas suaminya itu  dan belum lagi  ‘move on’. Namun, Rita tidak kisah sekiranya ramai yang menganggap beliau gila talak.

Saya muat naik foto anak dengan bapa mereka saja. Bukan orang lain pun. Tak kan saya nak letak gambar anak-anak dengan lelaki lain pula. Benda positif pun saya kena kecam. Kalau tak letak, netizen persoalkan pula. Orang suka hati nak tuduh saya macam-macam. Tapi saya tak peduli, orang nak kata saya gila talak ke rindu ke, hanya Allah saja tahu niat saya.

Rita sebelum ini menjelaskan tujuan beliau menyimpan foto-foto lama bersama Aidil adalah hanya sekadar kenangan untuk anak-anaknya sahaja. Malah, Rita juga ingin menyatakan beliau tidak mempunyai masalah dengan bekas suaminya itu.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Foto : Aziah Azmee


52 responses to “Rita Rudaini Tidak Kisah Digelar Gila Talak”

  1. Anonymous says:

    Aku x fhmla, kenapa dalam banyak2 game aidil main, mungkin aidil x ajak kot???tapi xkanlah takde sesiapa pun yg nk bagi tiket free kat anak2 RR, even strangers peminat bola biasa pun leh je kan bagi tiket kat diorang sebab kesian ke apa, xkan x pernah berlaku. Ke klau nk dtng stadium kena runding dulu dengan AZ takut hilang fokus ??hikhik

  2. Masbok says:

    Sian kat ko. Dah tak bleh move on cuba ambik heroin ke morphine. Aku pun tak sakek pala asal ada citer pasal ko nti

  3. Burik-ta lapar kote says:

    Nak kisah mcm mana mmg kau gila talak. Betina tua perasan lawa. Xbwk mati lawa kau tu.. Dh berkedut dh pun..point beruk ni klu nk mngata zarema satu je, dia nk mngata zarema xlawa.. Dulu mcm2 kau kata kt aidil tu.. Lpstu kau up citer konon ibu tunggal paling hebat xde duit laki pun leh bwk ank pegi overseas. Fans kau pun kemain bodoh dan jilat lg.. Pdhl kau mmg betina tua xsdr diri.. Dgn family aidil kau cari psal.. Dgn ayu tu sekali kau heret. Klu pun ayu n zaquan ada tlg aidil msa nj kuor dari rumah.. Tu abg dia kot. Msti la dia xnk abg dia duduk dgn perempuan jahat mcm kau. Dh habis kau mengata aidil.. Reda kejap.. Xde psl aidil, la nk try aqasha.. Burik tu dh terkemut2 sgt nk kote.. Siap mtk zuriat.. Dh tu skrg bila bni aqasha kwn dgn zarema, kau mngata pulak kt bni aqasha insecure. Ckp dia hodoh tua sblum usia. Kau yg nk kebas laki org, kau nk cari psl dgn org tu? Dh tu tiba2 skrg muncul balik gila talak stiap mnit update psl aidil.. Siap ckp aidil xnk kt zarema tu.. Sbb tu ank zarema muka zarema. Sbb aidil xde nafsu masa tdo dgn zarema. Kau mmg jnis perempuan gila yg paling jahat kan? Duk sebut2 lg konon kau dulu persatuan isteri footballer tp xover mcm zarema nk ikut pegi stadium bagai.. Sedar la rita, isteri footballer lain kemain rapat sesama sndri.. Dgn kau ada ke diaorg nk kwn? Sbb kau tu retis tua yg xde standard. Mmg ank kau tu kesian sbb xjumpa aidil. Tp kau yg xbg.. Skrg kau meroyan sbb kau yg nk jumpa aidil. Siap suh adil call lg.. Xsudah tu.. Kau cerita pulak kt fans kau dulu lps cerai aidil pernah je tdo umh kau smggu.. Mmg kau ni jahat yg tsgt2..zarema tu xpernah nk meroyan pun psl kau.. Pdhl tu laki dia.. Bkn laki kau.. Kau tu janda.. Janda yg org dh buang.. Xde org nk.. Mmg btul la klu inlaws xsuka pun.. Mmg kau jnis mnusia jahat. Ntah2 dlu aidil kwin dgn kau pun kau pakai guna2

  4. Vvngg says:

    99% aku ttp salahkn aidil dlm kes ni, bodoh sombong,tak bertanggungjawab, ego , mcm taik, tak de telor dh hilang kena baham tak boleh hadapi keadaan, dan seorang suami yg tak jujur….kau tgklh hidup dia kendian nnti nyesal tak sudah…bodohhhhh

    • Anonymous says:

      100% tetap Rita salah ha ha ha……… tu lah minta sokongan sebab dia retis senang cari publisiti….. tebgok kes dgn Akasha ….. jadi kegemarannya nak org bercerai

    • Anonymous says:

      anon ;7.50am, tak abis-abis artis sendu ko upkan, aqasha tu dah gulung tikar, belakon pun tak laku, tu yang baijura muka tak siap, muka hodoh tu buat nasi lomak tapi banyak masa nak ngadu domba orang lain, perassan org nak caras laki dia, kalau kaya tak pe juga.. jadi aqasha tu baijura jaga elok2. sat lagi kang ada yang caras, jangan banyak sangat fokus masalah org lain,

    • BAWANG says:

      kalau aidil tak bertanggung jawab …DUIT BULAN2 YG RITA HADAP TU DUIT SAPA ???
      MUTAAH SEMUA DAPAT ..DARI SIAPA TU
      KAU KALAU TAK TAHU JGN BERCERITA
      CUMA AIDIL BUKAN MACAM RITA SEMUA BENDA NAK CERITA DALAM MEDIA SOSIALLL ..
      MMG MENYESAL AIDIL TU TERPEDAYA DGN RITA DULU

  5. macik garit says:

    mesti menyesal mulut longkang si makcik ni. hahahah tu la skolah xabes cakap xpakai otak aibkan laki, keluarga laki semua bodoh piang. skg meroyan la gila talak kahkahkah. lainkali cakap guna otak macik. KAU EXPECT AIDIL NAK KAT KAU LEPAS KAU AIBKAN DIA DAN KELUARGA? in your dream makcik! dah tua nak masuk 50 ni bawak bertaubat je la turunkan ego xpayah nak letak syarat mcm2 jumpa anak. mmg tak la aidil tu nak ngadap muka ko macik oiiii

Loading...