April 11th, 2012

Kisah pergolakan rumah tangga Rita Rudaini dan Aidil Zafuan akhirnya sampai ke kemuncaknya apabila Utusan Malaysia hari ini melaporkan yang Rita telah pun menerima SMS permohonan cerai daripada suaminya. Tambah menyedihkan, SMS tersebut diterima ketika Rita ketika hari jadinya yang ke 36.

rita rudaini cerai

Dalam SMS berkenaan Aidil menulis: “Saya sudah failkan benda itu (perceraian). Peguam saya akan maklumkan lebih lanjut kepada awak.” Menurut Rita, dia tidak berasa kecewa atau bersedih dengan apa yang telah diputuskan suami memandangkan sudah lebih empat bulan Aidil ‘menghilangkan’ diri setelah keluar dari rumah mereka. Kata Rita:-

Advertisement

Saya terima apa yang sudah tertulis. Kami bernikah di Thailand, mempunyai dua anak dan sekarang ini saya bakal bergelar ibu tunggal, semua ini takdir hidup saya

Semoga Rita tabah menghadapi dugaan yang amat besar ini.

Advertisement

484 responses to “Rita Rudaini Terima SMS Cerai Daripada Aidil Zafuan”

  1. mayonis wegar says:

    apelh…cite semanis kurma…..ustaz ustazah ni…..dh tau rita baru cerai….mcm nk salahkn rita pulak….tak sensitif langsung….. Mcm nk jd batu api pulak….antara keluarga zakuan ngn rita…. Tak kisahlh salah sape…berdosa besar buat program mcm tu…mcm nk salahkn belh family rita….. Kita ni ustaz, ustazah…dlm program mcm ni secara tidak lgsg mcm menyelebelah satu pihak sj.
    Berdosa besar jugak….. Lagi lg isu ini masih baru……

    Perlulh pandai memilih artis yg tidak berkaitan dgn cerita yg masih panas. Harap maaf.

  2. Anonymous says:

    oiii jantan xde telor….ko kena ingt laaa first ko nk kawen ngn rita dulu cmne cara ko……..so,xkan ko nk biar rita harung sensorang je masalah nii……………bahalollll…………ko tu jantan.,,,,ketua keluarge.kalo msalah umh tangga ko pon ko x leh nk seate,ko jgn kawen laa oiiiiiiiii………..x penah lagi aku jmpa jantan yg lari dari msalah umh tgga…….masa nk kawen dulu x pulak ko dngar ckap mak bapak ko….alih2 time ada msalah, bole pulak ko ikut ckap diorg……..ko maen blah mcm tu jer ea….

  3. presa1200 says:

    nape aidil gi mane pn yg si kembarnye zaquan tu pn asyik2 duk berkepit je? besfren sgt ler tu? nape x kawen je ngan kembar dia sndiri, watpe nk sakitkan ati rita?

  4. presa1200 says:

    susah payah rita mengandung 9 bln lahirkan 2 anak bole pulak si aidil ckp nak cerai alasan nk hormat makbapak dia… so wat? ingat restu makbapak lg hebat dari keredhaan Tuhan? so atas dasar ape kuarge senang2 nk hasut aidil ceraikan rita? dasar mangkuk ayun??? ingat si aidil tu bdn mantap, muke ensem, konek besar mampu buat kuarge bahagia? i don’t think so… tgk lah ape dah jd skunk…itulah selebriti mesia, kawen cerai dah jd perkara bese. oh btw, tahniah kpd ayu krn anda dpt sorang suami yg xde telor, slamat berhibur ye…hehe

  5. Asangatu mala malaka says:

    Kesian rita.. Trus’n hdp dgn penuh ksbran. Bdoa la kpd TUHAN minta ptunjuk, mgkin ada hikma d sebaliknya. Lg pn, bukan ko org ptma dlm dunia ni ada kes mcm ni, tp mereka ble trus’n hdp. Mgkin ini adala jln tbaik utk kmu slsai’n msla rmh tngga. Tp sya sgt kcewa dgn brita ini.. Tp adaka bnr aidil nak t’gal’n rita @ ada sbpnya. Yg pnting kmu tbh menghadapi smua ni.

Loading...