Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rita Rudaini Enggan Selesaikan Masalah Rumah Tangganya Secara Perbincangan

Walaupun telah dinasihatkan oleh hakim mahkamah untuk berbincang dan cuba menyelesaikan masalah rumah tangganya dengan Aidil secara perbincangan, nampaknya Rita enggan berbuat demikian. Bagi Rita, masalah rumah tangganya telah pun dibawa ke mahkamah. Oleh sebab itu tiada keperluan bagi Rita dan Aidil untuk menyelesaikannya secara perbincangan.

rita dan aidil

Advertisement

Kata Rita kepada wartawan Mstar Online:-

Perbincangan secara peribadi rasanya tidak perlu kerana kes kami telah pun dibawa ke mahkamah.

Abang Nara pasti Rita ada sebabnya yang tersendiri (yang hanya diketahui olehnya) untuk tidak cuba berbincang menyelesaikan masalah rumah tangganya. Janganlah kita menghakimi Rita sebagai keras kepala atau sebagainya. Apa pun, Abang Nara pasti ramai peminat Rita Rudaini yang berdoa agar kes mahkamah Rita dapat diselesaikan secepat mungkin. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 Comments

  1. langgaq lari

    August 3, 2012 at 12:21 am

    hmmmmmmmm…..
    ini la bt kan aku takot nak nikahhh :(

  2. aircond tak sejuk

    August 2, 2012 at 10:56 pm

    Suami yang keluar rumah tinggalkan anak bini adalah suami yang dayus ! Elok jer biar dia hidup sorang, takyah bincang2..takder akai punya jantan!! Poorahh !! Kuatkan semangat RITA BOLEH !!

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      August 3, 2012 at 11:38 pm

      betol betol minah jambu sokong dengan sebulat suara ngan kau ni aircond biar rita hidop sorang lagi peace kn tkde yg ganggu rita …cepat2 rita jadi janda pn bgos kn aircond …ape pendapat kau setuju tk ape yg minah jambu dh kate kn tadi ? setujuuuuuuuuuuuuu bagos !!

  3. kak li

    August 2, 2012 at 9:27 pm

    akak rasala, sorry 2 say, jalan terbaik ialah perceraian. kau ceraikan lah rita tu aidil, dan mula hidup baru. sebab makin lama makin cari publisiti murah pula. selamat membina kehidupan baru untuk kalian berdua. anak -anak sama -sama la jaga. sebabbbb, sama-sama buat.

  4. Raja minah jambu 24jam mengadap computer

    August 2, 2012 at 7:59 pm

    eh! minah jambu ingat kn dh selesaiiiii kes rita ni n dh kena sondol ! rupe2 nye lm lagiiiiiiii !!!!

  5. Pening pale say

    August 2, 2012 at 3:11 pm

    Rita antara artis yg x tau nak jaga aib diri… senyap2 sudahlah… jgn dicerita masalah rumahtangga pada semua… Kita buka aib org nnt tuhan bukak aib kita… Kalo dh tuhn murka nanti lagi truk aib diri kita yg tuhan tunjuk pada semua.. Maaf sekadar renungan kita bersama petang khamis ini… Peaceee!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonymous

      August 2, 2012 at 4:48 pm

      saya setuju sangat dgn pening pale punya statement.jangan buka aib masalah r/tangga sendiri.walaupun suami bersalah tak bole mengaibkannya.rita ingat sikit hukum hakam agama..

    • ting tong

      August 2, 2012 at 5:24 pm

      ye setuju.. sebaiknya jgn buka aib suami dan hal rumahtangga..tak berapa elok juga sebenarnya.. bila kita buka cerita mcm2, nanti hal yg buruk akan dtg pada kita semula.. selesai dgn baik ye.. pd aidil, rasakan tamparan wanita.. jgn suke2 buat isteri camtu.. Love u Rita!!

    • honey

      August 3, 2012 at 9:27 am

      aku pun setuju ngan pening pale…dari mula rita yg byk mencanang kemelut rumahtangga meraka..terlalu byk membuka aib suami…nk meluah tu tak salah tp carilah tpt yg betul..bukan kat paper @ twiter….
      lg 1 pada pendapat sya lah, rita ni memang jenis keras kepala….sorry…
      apa pun harap yg terbaik tuk mereka….

      salam ramadhan……..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama