Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rita Rudaini Enggan Selesaikan Masalah Rumah Tangganya Secara Perbincangan

Walaupun telah dinasihatkan oleh hakim mahkamah untuk berbincang dan cuba menyelesaikan masalah rumah tangganya dengan Aidil secara perbincangan, nampaknya Rita enggan berbuat demikian. Bagi Rita, masalah rumah tangganya telah pun dibawa ke mahkamah. Oleh sebab itu tiada keperluan bagi Rita dan Aidil untuk menyelesaikannya secara perbincangan.

rita dan aidil

Advertisement

Kata Rita kepada wartawan Mstar Online:-

Perbincangan secara peribadi rasanya tidak perlu kerana kes kami telah pun dibawa ke mahkamah.

Abang Nara pasti Rita ada sebabnya yang tersendiri (yang hanya diketahui olehnya) untuk tidak cuba berbincang menyelesaikan masalah rumah tangganya. Janganlah kita menghakimi Rita sebagai keras kepala atau sebagainya. Apa pun, Abang Nara pasti ramai peminat Rita Rudaini yang berdoa agar kes mahkamah Rita dapat diselesaikan secepat mungkin. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 Comments

  1. melur

    August 2, 2012 at 3:11 pm

    Mmg rita cantik, tp seeloknya perangai biarlah seiring juga:-)

    • Minah jambu 24 jam ngadap lappy

      August 2, 2012 at 8:22 pm

      setuju! perangai dah mcm hantu aku tengok si rita

  2. wanita biasa

    August 2, 2012 at 2:23 pm

    susah jadi wanita, kalau betul pun nampak salah, kalau salah memang dah terangla salahnya…
    Apapun Rita…akak tau..Rita bukan keras kepala…tapi perempuan tak lemah…bila nak di sayang…bila tak nak suka hati dia je nak buat apa…tabahkan hati Rita, jaga anak elok elok..kerana mereka sahaja yang akan mendoakan kita bila kita tak de nanti

  3. xeph

    August 2, 2012 at 2:10 pm

    takpe Rita. Kau jangan tamak. Muka cun macam kau boleh pasang lagi satu laki.

  4. budak cute

    August 2, 2012 at 1:41 pm

    aku igt dah abis dh cerita psal perempuan nie…rupanya ader jugak terselit….bosan btl….

    • budak lg cute dr ko

      August 2, 2012 at 2:00 pm

      shuhhhhh shuhhhhhh nyah ko dr sini klu ko bosan….ko xperlu kan d sini bhahahaha

    • Anonymous

      August 2, 2012 at 2:16 pm

      yang ko baca wat per

  5. Cik Nad Andam

    August 2, 2012 at 1:33 pm

    sis rita.. Aidil x layak untuk wanita secantik anda.. tabahla.. setiap kebaikan akan dtg selepas kesakitan..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama