August 2nd, 2012

Walaupun telah dinasihatkan oleh hakim mahkamah untuk berbincang dan cuba menyelesaikan masalah rumah tangganya dengan Aidil secara perbincangan, nampaknya Rita enggan berbuat demikian. Bagi Rita, masalah rumah tangganya telah pun dibawa ke mahkamah. Oleh sebab itu tiada keperluan bagi Rita dan Aidil untuk menyelesaikannya secara perbincangan.

rita dan aidil

Kata Rita kepada wartawan Mstar Online:-

Perbincangan secara peribadi rasanya tidak perlu kerana kes kami telah pun dibawa ke mahkamah.

Abang Nara pasti Rita ada sebabnya yang tersendiri (yang hanya diketahui olehnya) untuk tidak cuba berbincang menyelesaikan masalah rumah tangganya. Janganlah kita menghakimi Rita sebagai keras kepala atau sebagainya. Apa pun, Abang Nara pasti ramai peminat Rita Rudaini yang berdoa agar kes mahkamah Rita dapat diselesaikan secepat mungkin. Sama-samalah kita doakan.


60 responses to “Rita Rudaini Enggan Selesaikan Masalah Rumah Tangganya Secara Perbincangan”

  1. mawar merah says:

    kenapa la korang x abis2 hemtam si rita ni..cube korang fikir? dulu aidil kuar rumah, si rita ni merayu-rayu nk berbaik ngan aidil..tapi aidil gak berkeras nk cerai kan? bila rita dah tawar hati.. knapa nk berbaik smula? bila Allah dah balik kan hati rita utk tak terima aidil..siapa kita utk menghalangnya? Allah lebih tahu ape yang DIA kerjakan..so…doakan yang terbaik untuk mereka..bukan semakin jadi batu api…watpe nk menyampah2..sekali kita benci org..10 kali org benci kita..

  2. Sudah lama memerhati say says:

    Setuju sgt dgn pening pale ckp tu… dh lma perhatikan rita ni… lgi bnyk bukak mulut dan canang sana sni citer umah tangga ,org pn dah leh nilai diri rita ni mcm mne… bnyk sgt aib diri dn psgn org dh tahu… selesaikan senyap2lah… sory ckap lah… kalo ade ustaz2 or ustazah yang tau citer si rita ni… rsa2nya aper persepsi mereka pda si ritani kan???????? sekadar pandangan saja… saya pn manusia biasa yg bergelar makhluk tuhan dan tidak pernah sunyi melakukan kesilapan… kita dtg dari Darinya ,bila rsa dah tersasar jauh kembalilah pdanya semula… moga kita semua diampunkan dosa… TQ..

  3. go rita go says:

    mahkamah mmg lbh myebelahi lelaki, pgalamn rakan2.. letih trun naik mhkamah je.. sgguh x adilkan?? kalau lelaki bkerjasama bru proses lncar.. hakim2 lak suka perli2 n mcari kesalahn wanita.. kita x merasa apa yg dia rasa, so xde hak nk mghukum..

  4. […] Walaupun telah dinasihatkan oleh hakim mahkamah untuk berbincang dan cuba menyelesaikan masalah rumah tangganya dengan Aidil secara perbincangan, nampaknya Rita enggan berbuat demikian. Bagi Rita, masalah rumah tangganya telah pun dibawa ke mahkamah. Oleh sebab itu tiada keperluan bagi Rita … Continue reading → […]

  5. rita ni keras hati..selalu org mcm ni degil tahap cipan sape yg dapat dia sama ada bahagia max or merana max…aidil dah surrender..yg untung anak2 rita coz jenis mcm rita ni sgt protective..

Loading...