Written by AbangNara | February 14th, 2012

Siapa Bob Azuan? Tiada siapa yang mengenali twitter yang telah agak lama dicipta namun bermula semalam telah diguna pakai untuk menghentam Rita Rudaini seteruk yang boleh. Namun ada peminat-peminat Rita Rudaini yang menyatakan bahawa Zaquan Adha berselindung di sebalik Twitter Bob Azuan. Ini kerana gambar profile yang digunakan adalah sama dengan gambar yang ada pada Twitter Zaquan sendiri.

zaquan adha

Namun tuduhan tersebut telah dibalas oleh Bob Azuan dengan menyatakan yang dia adalah tukang tangkap gambar untuk Zaquan pada ketika itu. Agak cliche alasan yang diberikan tetapi ada logiknya jugak. Namun apa yang menyeramkan ialah hentaman teruk yang dibuat kepada Rita Rudaini menerusi Twitter tersebut. Antaranya ialah:-

zaquan adha

zaquan adha

zaquan adha

Nampak seperti Bob Azuan ini mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan keluarga Zaquan. Kalau benar ada bukti yang menyatakan Rita berbuat seperti apa yang didakwa, apa kata keluarkan supaya semua orang boleh mengadilinya. Kalau sekadar bercakap kosong, semua orang pun boleh buat macam tue kan? Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

330 responses to Rita Rudaini Dihentam Teruk Oleh Twitter Bob Azuan

  1. Alyssa Anuar says:

    sungguh menghairankan lah manusia sekrg ni napa sgt suka mencampuri urusan rumahtangga org. apa kena mengena pula org ni ngan masalah rita rudani…. apa yg dia dpt menghina org dan mengaibkan org ada bayaran kah? Bayaran yg dia dpt nanti tunggu lah di akhirat barulah dia tahu azabnya …. mcm org beragama pula …. hal rumahtangga org lain jgn dicampuri lah. kita ni bukan tahu apa kejadian yg sebenarnya…. yg dia tau menilai di luaran aje…..fikir2lah diri sendiri dulu baikilah diri terlebih dahulu sebelum mengutuk org lain…. dan saya hairan juga lah keluarga yg terlibat pun tk kan berdiam diri aje dan tidak membantu menyelesaikan masalah anak2nya. Ya allah, apa sdh jadi dgn dunia sekrg ni…. bsk2 kita tdk pasti masih bernafas kah tdk jadi kena beringatlah…. kita hidup di dunia sementara aje jgn smpai tdk sempat memohon kemaafan azab yg di kubur tiada siapa yg tahu….. jadi untuk org yg berkenaan fikirkan lah hari2 esok dan seterusnya semasa masih bernafas ni….

  2. insan biasa says:

    subhanAllah..mengapa masih ada di antara anda yang masih suka membuat speakulasi sendiri..biarkn mereka dengan dunia mereka…tak perlu lah nak menambahkan dosa yang sedia ade dengan fitnah yang tidak diketahui kebenarannya..sedih dengan dunia akhir zaman ini..

  3. ratu says:

    tahu plak rasa bengkak hati bila artis kesayangan ko kna tiaw kan???…yg ko tiaw kaw2 artis kesayangan org lain bleh plak ye….nahhh,,,,ni makan dieeee!!!!…
    to rita,serve your rite,,,pi sembang lagi satu dunia pasai dalam luar kain hang,,,malu pun hang dapat,dosa pun mungkin hang dapat kot,,,
    to aidil,ekau dah godang dan berakal…lopehkan jo la si milah ekau tu…tapi kalau ekau sajo nak bgi pengajaran,,,tak tahu la an…papo pun,bobalik pado hukum agamo la yo…jgan digantung lamo sgat milah ekau tu…kosian kek dio…
    to ayu & zaquan,cube menjadi pendengar dan pendamai si aidil & rita tak salah tapi jangan plak cube jadi perosak/penghalang rumahtangga diaorg kalau taknak rumahtangga kita plak jadi begitu…

  4. jojocute says:

    pe la ko zaquan.dah2 la nk masuk campur hal umh tagga org.dorg daa khawen n daa ade ank kot..kot nape asyik nk tembak2 rita je?asal ko jeles ke ko xdpt dia dlu or ko sakit ati rita xlayan ko dlu?mulu ko cm gampang.iskhhhh…ko kan daa de bini so jga je la umh tangga ko sendri xpyh nk masuk cmpur!! even rita 2 de problem gan abg ko,ko xyah la nk masuk cmpur hal umh tgga dia..biar dorg or counselor je yg selesaikn.ko nie xigt dosa ke nk roboh kn umh tgga org???? nanti ko aniaya org,kelak umh tgga ko lak yg kene..bru ko tau tggi nye langit!!! idiot!!!

  5. kikaka says:

    bleh katakan ramai family aidil tak suka rita….pelik kan….aidil tak de la kate apa sgt kat rita walhal dia tu laki rita…yg bukan laki rita tuh nyebokkkk jek ..tak malu ke?? ape ke dayus nya laki bio je org dok hentam bini??? buang jek la anu tu wat pe simpan kalo tak reti nak pertahankan bini dan anak2…dah aada anak bini tapi asyik dengaq cakap keluarga sendiri…otak dok lutut ke?? mcm tu je jadi ketua keluarga?? muhasabah diri balik….semoga Allah beri hidayah

  6. mamamia says:

    nampaknya zaquan yang lebih sudu dari kuah. Asyik dok jaga urusan rumahtangga orang lain …. rumahtangga sendiri pun goyang… Awak pun bukannya suami yang perferct sangat ….. Orang pun tahu kisah awak ….

  7. banyakkan bersabar..:D

    Adat dunia memang macam tuh..:H

  8. nanita says:

    Bob.. Agak2 mak ko tu bagus ke? dulu2 xdk handset leh tangkap gambar, sekarang senang. Aku rasa mak ko tu lg teruk dr Rita tu.. Hahaha..

  9. Anonymous says:

    banyakn sabar ye rita…org yg salah tetap salah…

    • Anonymous says:

      aduhai…..manusia jenis apa ko ya bob nak tuduh2 org mcm tu.sebelum ko buat fitnah ingat ko mati kelak ada ko gali kubur sendiri…ingat3 lah beb….