February 14th, 2012

Siapa Bob Azuan? Tiada siapa yang mengenali twitter yang telah agak lama dicipta namun bermula semalam telah diguna pakai untuk menghentam Rita Rudaini seteruk yang boleh. Namun ada peminat-peminat Rita Rudaini yang menyatakan bahawa Zaquan Adha berselindung di sebalik Twitter Bob Azuan. Ini kerana gambar profile yang digunakan adalah sama dengan gambar yang ada pada Twitter Zaquan sendiri.

zaquan adha

Namun tuduhan tersebut telah dibalas oleh Bob Azuan dengan menyatakan yang dia adalah tukang tangkap gambar untuk Zaquan pada ketika itu. Agak cliche alasan yang diberikan tetapi ada logiknya jugak. Namun apa yang menyeramkan ialah hentaman teruk yang dibuat kepada Rita Rudaini menerusi Twitter tersebut. Antaranya ialah:-

zaquan adha

zaquan adha

zaquan adha

Nampak seperti Bob Azuan ini mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan keluarga Zaquan. Kalau benar ada bukti yang menyatakan Rita berbuat seperti apa yang didakwa, apa kata keluarkan supaya semua orang boleh mengadilinya. Kalau sekadar bercakap kosong, semua orang pun boleh buat macam tue kan? Tak gitu?


330 responses to “Rita Rudaini Dihentam Teruk Oleh Twitter Bob Azuan”

  1. Anonymous says:

    banyakn sabar ye rita…org yg salah tetap salah…

    • Anonymous says:

      aduhai…..manusia jenis apa ko ya bob nak tuduh2 org mcm tu.sebelum ko buat fitnah ingat ko mati kelak ada ko gali kubur sendiri…ingat3 lah beb….

  2. nanita says:

    Bob.. Agak2 mak ko tu bagus ke? dulu2 xdk handset leh tangkap gambar, sekarang senang. Aku rasa mak ko tu lg teruk dr Rita tu.. Hahaha..

  3. banyakkan bersabar..:D

    Adat dunia memang macam tuh..:H

  4. mamamia says:

    nampaknya zaquan yang lebih sudu dari kuah. Asyik dok jaga urusan rumahtangga orang lain …. rumahtangga sendiri pun goyang… Awak pun bukannya suami yang perferct sangat ….. Orang pun tahu kisah awak ….

Loading...