Rita Rudaini Berang Dilabel Pengacara Tua Tiada “Job”

Hiburan

Rita Rudaini Berang Dilabel Pengacara Tua Tiada “Job”

Pelakon yang kini bergelar pengacara, Rita Rudaini tidak dapat menahan rasa berang dan geram dengan sikap kurang ajar seorang individu yang mempertikaikan cara beliau mengacara di sebuah program jualan langsung di televisyen.

Advertisement

Bukan itu sahaja, individu tersebut yang menghantar mesej peribadi kepada Rita di Instagram turut menghina usia serta penampilan Rita dan punca rezekinya itu.

Rita bukan berniat untuk memalukan individu tersebut, tetapi apa yang dilakukan itu sudah melampaui batas dan meminta agar dia belajar untuk menghormati dan tidak mempunyai sifat hasad dengki dengan kehidupan orang lain.

Sabarlah Rita, dalam dunia ini memang ramai yang tidak boleh melihat orang lain hidup senang dan ada sahaja kesalahan dalam diri kita yang ingin mereka cari. Tidak perlu layan komen-komen mereka yang melampau.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

71 Comments

  1. Rita Rudainon

    January 25, 2018 at 10:08 am

    Aku dah habaq…jgn kutuk kak ta ni…dia nya followers ngamuk satu donia baru ko tahu.followers2 tegar iiiii…sanggup mati kerana i ok. Ko hadoooo….nonnn hadoooo.

  2. Bukanacikbawang

    January 25, 2018 at 12:56 am

    Dua kali Lima.

  3. Anonymous

    January 24, 2018 at 12:17 pm

    banyak betul negative vibes kat dalam komen2 ni..korang betul2 ke kenal dengan wanita, ibu tunggal bernama Rita Rudaini ni? nak lemparkan makian dan tuduhan melulu nampak sangat benci korang tu..doa yang baik2 sudahlah..xpayah tengok dia sebagai artis, semua manusia sama je disisi Allah kecuali mereka yang bertaqwa dan beramal soleh..kalau betul dia ada silap jadikan sempadan, yang elok kita ambil. contoh kegigihan dia mencari rezeki untuk membesarkan anak2. Apapun saya doakan anak2 Rita menjadi saham besar untuk Rita didunia dan diakhirat..aminn.

    • aih

      January 24, 2018 at 4:46 pm

      rasanya rata2 orang di sini tegur kerana percakapan dia tu… cakap kongkek macam tu. tambah2 lagi dari sorang pompuan.. ke sebab dia lama x dapat batang, sebab tu cakap cam tu… bila ada batang halal, sila jaga perhubungan… ni la bila x dapat batang.. mula sebut macam tu….

    • Anonymous

      January 25, 2018 at 10:11 am

      maaf ye..tapi cara awk tulis pun lebih kurang je..nasib awk bukan artis dan tak kenali ramai..kalau x mesti masuk blog gossip dan orang bash awk kerana ayt yang awk gunakan..

    • hmm

      January 25, 2018 at 6:45 pm

      tu la bahana jadi retis.. kalau dah tahu retis… tulis la elok2.. especially perempuan.. kalau awak backup dia sgt.. setuju ke dia cakap kongkek macam tu?…

  4. mak leha

    January 24, 2018 at 10:52 am

    kakak tua ni meroyan dah kenapa…lumrah lah ko jadi retis org hina, sanjung, maki, puji ko…adat resam jadi artis…lain lah kalo ko jadi ustazah ke cikgu ke or pekerjaan lain yang tak glamer, tak adelah org nak ambil tau pasal ko….ko g canang ko dapat payment ribu riban ntah2 yg kutuk ko tu lagi duit banyak dari ko…diam2 sudah makcikkk

  5. Aku sebatang kara

    January 24, 2018 at 10:32 am

    mungkin rita pernah ada pengalaman tentang bapak dia sendiri mengongkek orang lain, sehingga menimbulkan rasa sakit hati? Hmmmmm

Loading...