Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Risteena Munim Kongsi Bibit Cinta Dan Saat Isa Khan Memikatnya

risteena isa khan

Kehangatan cinta pasangan Risteena Munim dan Isa Khan sedang hangat membara dan begitu terbuka berkongsi kisah cinta mereka dengan umum. Kata orang, bila hati sedang bahagia dan berbunga, setiap saat hanya fikirkan perkara yang indah sahaja.

risteena isa khan

Advertisement

Sering ditanya mengenai detik pertemuan dengan tunang tersayang, Risteena menerusi akaun Instagramnya berkongsi video yang menunjukkan siapa terlebih dahulu memulakan langkah untuk memikat. Dia juga mendedahkan perbualan bersama Isa yang cukup romantis.

Risteena pada masa yang sama memberikan bayangan dia akan berkongsi semua detik-detik bibit cinta mereka satu hari nanti.

Terdahulu, Risteena dan Isa telah selamat mengikat tali pertunangan pada 23 November 2019 ketika bercuti di Bali, Indonesia. Bagaimanapun, mereka masih belum menetapkan tarikh perkahwinan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Please la

    March 5, 2020 at 2:50 am

    Siapa diorang nihhhh????? Taknak tahu pun la Nara!!! Nextttt

  2. Mak Cik bukan bawang

    March 4, 2020 at 4:50 pm

    Min, memang hari2 kena up cerita diorg ni ke? Dah tak der cerita artis lain ke? Anyway semua orang tengah risau pasal penyakit dan politik sekarang ni… just bagi tahu Kalau min tak tahu…

  3. Ani

    March 4, 2020 at 4:46 pm

    sudah2lah buat dosa…dunia dh tenat , Allah swt dh hantar benda halus yg kita xnmpak covid-19 dan habis semua terkena …Mekah dan Madinah pn dh lenggang.. Dunia dh akhir zaman, dik …nak berpeleseran lagi kea / nikah jealah cepat

  4. korok

    March 4, 2020 at 3:20 pm

    la hai x abis lagi ke minah ni…dok canang x kawin2 serupa adik gak…ko tgk la emma tu krg2 trus kawin sama ngan farah nabila…ni cm tin kosong…meluat ok..org dok sebok dgn wabak covid & isu negara…

  5. joyah

    March 4, 2020 at 2:08 pm

    no body care….dia ingat dia sapa, berlakon drama apa pun tak pernah tgk….takkenal pun sapa….terus skip beraita bodoh ni

Loading...
To Top