Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Risteena Munim & Isa Khan Tunda Majlis Perkahwinan?

Susulan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) telah dilanjutkan, pelakon Isa Khan dan tunangnya Risteena Munim khabarnya masih belum membuat keputusan sama ada mahu meneruskan majlis perkahwinan mereka atau tidak.

Advertisement

Menurut Isa, majlis tersebut sepatutnya berlangsung sekitar November ini.

“Memang plan asal sekitar bulan November tetapi sekarang PKPB jadi kita tak tahu sama ada boleh teruskan atau tidak. Kemungkinan besar kita kena tunda. Nak tunda ke tarikh baru tu belum pasti lagi.”

Memetik laporan Gempak, pasangan itu dikatakan merancang untuk melakukan majlis akad nikah dan hanya dihadiri tetamu terdekat sahaja.

“Sebenarnya memang plan kami untuk adakan majlis akad nikah saja tahun ini. Majlis resepsi mungkin awal tahun depan. Sebab kami nak buat gathering untuk keluarga, kawan dan rakan media tapi dalam kuantiti yang sikit. Tapi itu pun tidak dibenarkan.”

Bagaimanapun, segalanya masih belum menemui kata putus rentetan penularan wabak COVID-19 dilihat semakin meningkat di negara ini.

“Kami pun tak pasti lagi macam mana, nak kena tengok keadaan COVID-19. Belum pasti lagi sama ada nak tunda semuanya ke tahun hadapan atau tidak.”

Untuk rekod, Risteena telah selamat mengikat tali pertunangan dengan Isa pada 23 November tahun lalu di Bali, Indonesia.

Sumber: Gempak 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    November 1, 2020 at 11:51 am

    Nikah boleh jee, ramai jee yg nikah time pkpb ni. ni mesti nk nikah pn grand2 kan, xnak yg simple2.

  2. tecit

    October 30, 2020 at 9:18 am

    geli la tgk muke risteena ni. mcm muke makcik2 dulu2 teehehehe

  3. Yelahtu

    October 27, 2020 at 1:02 pm

    Nikah jela cepat2.. majlis kahwin x penting di saat covid ni pun kan, tahun depan belom tentu wujud, esuk pun belom pasti lagi muncul, jadi bende baik seperti nikah segera kan lah. Buatlah syaitan menagis cepat…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top