Risaukan Fazura Dan Anak Dalam Kandungan, Fattah Amin Jadi Paranoid

Hiburan

Risaukan Fazura Dan Anak Dalam Kandungan, Fattah Amin Jadi Paranoid

Mengakui bimbang akan risiko dijangkiti COVID-19 terutama ketika isterinya yang juga pelakon, Nur Fazura sedang hamil anak pertama mereka, pelakon tampaN Fattah Amin yang bakal menimang cahaya mata sekitar Oktober depan mendedahkan dirinya sentiasa mematuhi prosedur operasi standard (SOP) ketika di set penggambaran.

fattah amin paranoid

Advertisement

Katanya, beliau mengambil inisiatif untuk tidak bersalaman dengan orang lain dan tidak senang bercampur dengan mengutamakan kesihatan diri.

“Memang saya risau tapi dekat mana-mana kita pergi pun wabak itu ada. Tapi selagi kita semua jaga jarak dan lakukan SOP yang ditetapkan, InsyaAllah semuanya selamat. Saya memang akan pastikan sentiasa ikut SOP.”

Menurutnya, andai seseorang itu pandai menjaga diri, mungkin potensi untuk dijangkiti wabak berkenaan berada pada kadar yang rendah.

fattah amin paranoid

“Saya tidak akan senang-senang nak campur dengan orang ramai, jaga jarak dan tak bersalam dengan orang lain. Apa-apa pun kena pandai jaga diri. Kalau saya jaga semua itu, tak ada la bawa sampai ke rumah.”

Terdahulu, Fattah berkata dirinya dan Fazura masih mahu merahsiakan jantina zuriat mereka kerana mahu peminat merasa teruja dengan berita yang akan diumumkan kelak. Ujarnya lagi, mereka juga seakan tidak kisah sama ada dikurniakan cahaya mata lelaki mahupun perempuan asalkan sihat dan sempurna.

Sumber: mStar

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...