“Risau Masuk Bazar Tahun Ni, Takut Tercarut Je..” – Murtabak ‘Viral’ RM20 Sebiji, Netizen Kata Lebih Baik Makan Bufet!

Kehidupan

“Risau Masuk Bazar Tahun Ni, Takut Tercarut Je..” – Murtabak ‘Viral’ RM20 Sebiji, Netizen Kata Lebih Baik Makan Bufet!

Satu perkongsian media sosial menjadi tular gara-gara harga makanan berupa murtabak dijual dengan harga melampau seperti dakwaan netizen.

Dalam hantaran itu, ditulis peniaga berkenaan ‘murtabak special RM20, biasa RM17’ dan ternyata, telah membuatkan pembeli terkejut melihatkan harga yang dikenakan peniaga di bazar Ramadan.

Advertisement

Berikutan itu, rata-rata pengguna media sosial mengecam tindakan peniaga berkenaan dan menyifatkan ia sebagai tidak masuk akal.

Kalau macam ni, maurabak jadinye.

Ini bazar untuk orang T20 kot ni. Mahal sangat harganya.

Namun begitu, ada juga yang beranggapan bahawa mungkin bahan-bahan yang digunakan dalam penghasilan murtabak itu adalah premium sekaligus membuatkan harganya menjadi lebih mahal.

politik bagi ikan
2 bulan lalu

(VIDEO) "Macam Bagi Kucing Makan.." - Ahli Politik Bagi Sumbangan Ikan Seekor Dari Rumah Ke Rumah, Dikritik Tak Ada Adab

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...