August 10th, 2012

Wow. Nampaknya kehebatan Yuna sudah mula diketahui oleh selebriti-selebriti antarabangsa. Tak sia-sia Yuna melakukan tour di USA apabila Rihanna menerusi Twitternya telah memuji kehebatan Yuna.

rihanna puji yuna

Bukan senang untuk artis Malaysia mendapat pujian penyanyi antarabangsa sehebat Rihanna. Nampaknya bakat Yuna telah mula disedari oleh mereka. Mungkin satu hari nanti kita akan dapat melihat Yuna berkolaborasi dengan nama-nama besar di sana. Yuna turut membalas pujian Rihanna dengan ucapan terima kasih.

rihanna puji yuna

Diharapkan Yuna terus berusaha untuk mengembangkan namanya di USA. Mana tahu suatu hari nanti boleh dijemput untuk buat show di Grammy Awards. Pastinya semua rakyat Malaysia akan berbangga. Good luck and all the best daripada Abang Nara untuk Yuna.


60 responses to “Rihanna Puji Kehebatan Yunalis Zarai”

  1. alejandro gonzalez says:

    korg ni kenapa nak dengki2? terang2 dh kerja menyanyi tu berdosa. at leat aurat tudung n pakaian dia jaga. dosa menyanyi biar la dia tanggung sendiri. kalo korg tak suke jgn nk berkutbah mcm korg tu bagus sgt kat sini. pegi surau n habiskn masa kat sana. tak perlu sibuk2 kat ruangan artis ni lyn gossip. bg aku yg suke kan music, aku akan layan dan terus support local artist. dosa ke tak ke hapa biar aku tanggung sendiri. korg yg baik2 g main jauh2 k,, bengong!

  2. padapadala says:

    bukan nak cakap la.. yang konon2 alim ulamak dalam ni pertikaikan rihanna puji yuna… tapi kalo DAP dan geng2 peguam pro-murtad sokong parti dorang, bukan main dia jilat tapak kaki kapiaq… DASAR PERUT BUSUK punya melayu

  3. Rahsia tuhan tiada siapa yang tahu... says:

    Walaubagaimana pun orang tak suka apa yang yuna lalui dan dipuji..yuna tetap antara salah seorang artis wanita malaysia yang ingin terus maju kehadapan,cemerlang dan antara yang terbaik..yuna tetap tenang dan sentiasa tersenyum manis tanpa bermuka2..keikhlasannya tetap terpancar diwajahnya yang sedap mata memandang…yuna juga antara permata kurnian illahi..bakatnya sememangnya dari illahi..dan seeloknya janganlah kita pertikaikan bakat yang diberikan dari illahi kepada yuna..tuhan pasti tidak menyukainya..asalkan yuna pandai menjaga batas2nya dan sentiasa mengingati tuhan yang maha esa,ibubapanya,orang2 yang disayanginya dan rakyat malaysia juga serta tidak lupa diri..tuhan dah tentu akan permudahkan hidupnya dan tuhan pasti merestui jalan terbaik yang dipilih oleh yuna..jadi lebih baik kita sama2 bersyukur…rezeki yuna tetap tuhan akan murahkan..puji2an yang yuna terima tak kira dari siapa pun keturunan dan agama mereka yang memuji yuna..mereka yang memuji tu semuanya tetap ciptaan dari illahi…sekiranya orang luar atau sesiapa pun yang berani memuji dan menilai bakat seseorang itu dengan ikhlas dan berani..yang mana orang yang dipuji itu benar2 bagus,ini bererti mereka juga telah memuji salah seorang ciptaan illahi..jadi lebih baik kita fikir2kan sebelum berkata sesuatu..semoga yuna akan terus maju,berjaya dan dilindungi juga..amin..

  4. Funny says:

    **eats popcorn**

Loading...