March 5th, 2018

Disebalik segala kontroversi beliau bakal diceraikan, nampaknya rezeki madu Izreen Azminda iaitu Intan Liana Saleh semakin murah apabila mendapat beberapa tawaran menjadi model muslimah.

Intan tidak pernah menyangka penderitaan yang ditanggung akan membuka pintu rezeki buat dirinya dan mengucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi memberikan peluang pekerjaan kepadanya.

Alhamdulillah, rezeki saya menerima beberapa tawaran menjadi model muslimah selepas apa yang berlaku. Saya tak sangka berita itu mendapat liputan yang luas. Apa-apa pun, saya nak mengucapkan terima kasih pada pihak yang sudi menawarkan saya kerja.

Buat masa ini, saya hanya terima satu tawaran terlebih dahulu iaitu model untuk tudung. Selebihnya masih dalam perbincangan. Saya minta tolong kakak untuk uruskan perkara itu sebab ini kali pertama saya dapat tawaran tersebut. Saya tak tahu sangat mengenai bidang peragaan.

Menurut Intan, beliau mungkin akan meneruskan kariernya sebagai model muslimah selepas ini tetapi buat masa ini beliau mahu memberikan fokus kepada urusan perceraiannya bersama Ude.

Intan juga semakin rancak berniaga, beliau bakal mengeluarkan produk gincu jenamanya sendiri dan turut menerima tawaran untuk menjadi duta produk.

Kami harap Intan terus tabah dan kuat atas apa yang berlaku. Setiap yang terjadi ada hikmahnya tersendiri dan tidak selamanya anda akan bersedih. Sekarang pun sudah terbukti bahawa pintu rezeki buat beliau menyara diri dan anak-anak terbuka luas. InshaAllah satu hari nanti Intan akan mengecapi kebahagiaan.

Sumber Berita : mStar Online


66 responses to “Rezeki Semakin Murah, Intan Liana Ditawarkan Jadi Model Muslimah”

  1. Smile says:

    Syukur . Rezeki akak dan anak2 :)

  2. lala says:

    cantiknya si intan ni..manis je mukanya..

  3. Anonymous says:

    Niat lah cari rezeki kerana Allah..

  4. mimi says:

    Sometime the bleesings are not in what Allah give to us, but what He takes away..
    Yakinlah, He is the best planner..

    • Anonymous says:

      aku setuju..masa laki aku talakkan aku dgn sms je..aku sedih x leh terima tpi after 3 month aku bhgiam.xde lg aku yg menyara laki aje

  5. Anonymous says:

    Izreen dan Neelofa…bye bye!

Loading...