Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rezeki Bekas Madu Izreen Azminda Makin Murah, Terima Pelbagai Tawaran Peragaan

Rezeki Intan Liana Salleh, bekas madu pelakon Izreen Azminda Aznam, nampaknya semakin murah apabila menerima berbagai tawaran peragaan. Intan ialah model yang memperagakan koleksi Classy Raya Ash&Annas 2018.

Advertisement

Penulis pasti ini sesuatu yang tidak dijangkakan oleh Intan mahupun sesiapa beberapa bulan dulu.

Terbaru, Intan bersama pelakon Puteri Sarah Liyana ialah wajah yang mewakili produk Kosmetik Matte by Shara. Puteri Sareh menulis di Instagram:

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement


 

Di samping itu, Intan ialah model bagi tudung keluaran Datuk Seri Aliff Syukri.

Dia juga menerima banyak tawaran ulasan produk di Instagram.

Bekas suami Intan, Ude Wahid, 30, seorang pemuzik telah menceraikannya kira-kira enam bulan selepas mengahwini pelakon Izreen Azminda secara rahsia. Ia hanya diketahui Intan, seorang surirumah,  tiga bulan selepas perkahwinan mereka, bagaimanapun Ude tidak pulang ke rumah yang didiami Intan setelah Intan mengetahui tentang perkahwinan rahsia itu.

Walaupun Intan berkata dia menerima Izreen sebagai madunya, Ude bertindak memfailkan cerai terhadap Intan pada 30 November. Hasil perkahwinan lima tahun, mereka mempunyai dua orang anak lelaki yang masih kecil. – beautifulnara.com

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

57 Comments

  1. Anonymous

    April 17, 2018 at 1:20 pm

    Areah atuk saya selalu tanya cucu2nya ada kerja kah? Klu x ade pandai beniaga kah, emak saya pula selalu ckp jgn percaya lelaki 100% biarpun suami sendiri mesti ada pendapatan sendiri… jgn harap laki nafsunya terus berubah kalau ada yg lebih memikatnya sanggup buang saudara

  2. Anonymous

    April 17, 2018 at 12:50 pm

    semalam tertengok drama “suamiku bukan tukang masak” si izreen berlakon. saje je nk bgtau hehe

    • Anonymous

      April 17, 2018 at 1:22 pm

      Kalau saya pindah canel x nak tenguk langsung

  3. Anonymous

    April 17, 2018 at 12:45 pm

    aku tang make up tu ok je…mmg kalau nk jd model kena make up gitu kan…tapi bab bulu mata palsu tu yg kureng berkenan…nape kena pakai bulu mata palsu yg nampak sangat itu ialah bulu mata palsu???? Kan haram hukumnya…kecuali kalau takde bulu mata baru diharuskan pakai tapi bukanlah sampai gitu panjang dan lebatnya…itu je nk cakap

  4. mak cute

    April 17, 2018 at 11:55 am

    meroyan izreen sambil gentel taik lalat ude…

    • Anonymous

      April 17, 2018 at 1:06 pm

      Mereka sedang bergelak ketawa merancang mcm mana buat cerita baru dan gambar di ig … nak tunjyk kemesraan yg di bina lebih 2th tu… nanti intan dakwa takut terpenjara dua2…. cerita mesti best2…. anak izeeen boleh ganti pn fadillah dan en wahid jaga sekali sekala en aznam pula jaga

  5. melati

    April 17, 2018 at 11:10 am

    Aminnnn , “cuma waspada dgn Biawak Hidup jrr … “(bekas laki) ok Intan Liana..!!

    • melati

      April 17, 2018 at 12:02 pm

      Intan , kalau bekas Suami nk Rujuk ..awak ckp Camgini..” Nah Rm50 beli Roti & Telor.” Pastu ko ketawa Guling2…ok Intan Liana..!!! yg penting ko tak Bercakap dgn Kucing sorang2 mcm Neelofa….kikiki

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama