“Rentap Tangan, Tampar Dan Tolak Ke Lantai” – Individu Dedah Laporan Perubatan Aisyah Hijanah, Alami Kecederaan Akibat Dipukul Alif Teega

Hiburan

“Rentap Tangan, Tampar Dan Tolak Ke Lantai” – Individu Dedah Laporan Perubatan Aisyah Hijanah, Alami Kecederaan Akibat Dipukul Alif Teega

Tular hari ini mengenai satu pendedahan oleh seorang individu di aplikasi X di mana dia memuat naik laporan perubatan lengkap miliki Aishah Hijanah yang didakwa daripada sebuah klinik swasta.

Dalam hantaran tersebut, laporan perubatan itu menyebut Aishah telah dikasari oleh seorang individu yang digelar sebagai suami disebabkan oleh orang ketiga yakni seorang perempuan.

Advertisement

laporan perubatan

Aishah dilaporkan bergelut dengan suami, direntap tangan sebelum ditolak ke lantai. Suami Aishah juga dilaporkan memegang muka sebelum dihempas ke katil. Sebagai mempertahankan diri, Aishah menendang kaki suaminya sebelum ditampar di muka.

Dalam laporan itu juga, Aishah mengalami trauma dan lebam di kawasan tangan dan muka. Dia juga dalam keadaan hamil pada hari kejadian.

laporan perubatan

Pendedahan itu kemudiannya mendapat perhatian warga maya di aplikasi berkenaan sebelum ditularkan sehingga memperoleh kecaman hebat netizen.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Teega
2 months ago

"Defender Dah Mai Dah..." -Alif Teega Dikritik Netizen Gara-Gara 'Backup' Isteri Kedua Isu Akaun IG Palsu

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...