Written by Bella | July 4th, 2019

Sudah putus tunang beberapa bulan lalu dan kembali menjadi jejaka solo hangat di pasaran, kini ada khabar angin mengatakan Remy Ishak sedang hangat bercinta dengan seorang model.

Remy juga mengakui dia sudah mengenali wanita itu sejak lima tahun lalu sebelum dirinya bergelar tunangan orang. Bagaimanapun, Remy menafikan dakwaan mereka sedang menjalin hubungan istimewa.

Itu kawan lama saya yang saya kenal sebelum saya mengenali bekas tunang saya lagi. Hubungan kami pun sekadar kawan.

Mungkin kisah ini tiba-tiba timbul bila ada peminat yang terlalu mahukan saya dan Mira Filzah bersama seperti lakonan kami dalam drama. Jadi mereka tidak senang apabila ada individu lain yang rapat dengan saya selain Mira. Tak bolehlah begitu sebab saya manusia biasa dan saya berhak kenal dengan sesiapa sahaja.

Pada masa yang sama, Remy meluahkan rasa terkilan apabila beberapa rakan wanitanya termasuk Mira Filzah dituduh sebagai punca perpisahannya dengan bekas tunang.

Remy meminta agar spekulasi liar seperti itu dihentikan kerana ia hanya mengundang fitnah.

Sumber Berita : Astro Gempak

11 responses to Remy Ishak Sedang Hangat Bercinta Dengan Model?

  1. Anonymous says:

    mira melepas….haha

  2. Anonymous says:

    nak model2…jadi si jul arripin jugek…lepas nak kawin di mekah. :((

  3. Anonymous says:

    Mira gigit ibu jari dan ibu jari kaki..
    hiks

  4. Anon says:

    Mira tu level bdk poli je…. Remy ni model tu laki ke pompuan… Smpai skrg x kawen2

  5. puki masam says:

    si mira taste sangat dengan si remy ni. kan si mira birah tu suka dengan bollywood. kira ala2 bollywood lah kalau di kapel sama si remy ni.. tapi kesian di reject kerana terlalu birah

  6. Anonymous says:

    kesimpulannya die nak bgtau yg mira bukan his taste hehehe..sori mira gotta cari yg lain. nexttttttt

  7. Anonymous says:

    mira filzah: sy suka berkawan dgn lelaki berusia sbb lebih matang
    remy ishak: tak boleh laa begitu, sy berhak berkawan dgn sesiapa shj
    netizen: [email protected]#$%^

  8. palat mu ah says:

    MIRA BIRAH GOT REJECTED PUBLICLY.. BOOM

  9. faraj says:

    Mira …tak mungkin, sebab Mira katek….Mira ni memalukan Malaysia sebab Katek..!!! kalau kat OBersi mesti Omputih ketawa terguling2 kalau lihat Mira melintas depan mereka….mcm itik pulang petang Mira ‘ bila berjalan..sebab tu saya kata Mira ni memalukan Org Malaysia….!!!

  10. Hassan says:

    Untunglaaa si Afifah Dahlia Binti Ali Bakar dapat si remy ni…..untung2 sampai ke tua dia xbuat kau jd bini diaa..remy sentiasa tidak pernah bersedia ke alam perkahwinan…

  11. mm says:

    melepas lagilah budi citawannnn kah kah

Tinggalkan Komen Anda Di Sini