Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Remy Ishak Nafi Gosip Sudah Bernikah Secara Rahsia

Gara-gara tersebarnya beberapa foto Remy Ishak berpakain seperti pengantin dipercayai disebuah majlis perkahwinan, ada yang mendakwa beliau sudah bernikah secara rahsia dengan tunangnya, Ezza Yusof.

Terkejut dengan gosip tersebut, Remy memberitahu beliau belum mempunyai perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat dan menyerahkan ia kepada jodoh.

Advertisement

Astaghfirullahalazim. Belum lagilah. Mana ada. Belum sampai jodoh lagilah.

Remy dan Ezza mengikat tali pertunangan pada Mei 2017. Setakat ini memang tiada lagi sebarang perkembangan lanjut mengenai tarikh pernikahan mereka berdua. Doakan yang terbaik buat Remy dan tunang semoga ada jodoh untuk mereka ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Miss Unibes

    January 8, 2018 at 4:12 am

    Alaaa jawablah “amin mudahan ada jodoh tapi berita tu tak betul. Saya belum nikah lagi”. Hahhh kan elok jawab mcmtu. Lol. Tapi lakonan RI ni aku suka. Tak control dan kayu macam Pattah Kayu Cendana walau penjilat dia kata dah ada perubahan lakonan Pattah Kayu Cendana. Memang patut dulu RI, Que Haidar dan Jolpereng aka Jolrepeng(Zul Ariffin) sindir tentang pelakon biol yg berlakon mcm apa entah. Peminat eksaited nak tengok ‘behind the scene’ pelakon tu je pun. Eksaited tengok hero bermanja mesra dgn heroin. Habislah kalau penjilat pelakon itewww baca ni. Mesti diorang ingat aku penjilat Lopak.

    • minah jambu suka sahara yaakop

      January 8, 2018 at 7:37 am

      hahahaha…

    • silent reader

      January 8, 2018 at 11:24 am

      tak boleh ke komen tanpa sindir or kutuk mana-mana artis..bukan penyokong sesape pun tapi bila baca komen yg macam ni rasa mcm tak patut.

    • poliuu

      January 8, 2018 at 11:44 am

      lntak la klau betul pun klau hg minat lopak…
      tapi depa2 tu ada ka hargai peminat…
      aku tgk semua kekwat…
      aku fikir blk…. peminat la menaikkan artis ni…
      tu org kata sokongan padu….
      isu kayu ka balak ka… boleh improve…..
      tapi klau prangai kekwat mmg kekwat la smpai dia sedar diri….

    • Anonymous

      January 8, 2018 at 4:58 pm

      Walaupun aku setuju FA punya lakonan tak okay lg, tapi tak payah kot kau babitkan FA dlm cerita remy ishak. Aku baru syok2 baca pasal Remy Ishak, kau buat spoil pulak. Kau nak bawak aura lopa pattahh tahhah tahahh apa tu bukan dekat sini eh. Bosan mana2 ada je yg nak sebuttttt jugak. Sendiri tau la. Kalau ada berita pasal pattah lopa, dipersilakan la nak sebut nama diorang sejuta kali pun xapa. Masatu kalau kau nak komen mcmni pun xada masalah la… Dah berita psl remy kau nak jugak bawak aura negatif tu dekat sini. Bengang aku.

    • Anonymous

      January 8, 2018 at 5:05 pm

      Suka hati remy ishak la nak jawab macam mana pun. Kau nak kisah sangat kenapaaa sengallll… Acah2 nak kaitkan nama artis lain pulak. Kau bukan setakat buat penjilat Fattah annoying, ni penjilat remy ishak pun annoying baca. Negative memanjang dia ni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top