Written by Bella | January 8th, 2018

Gara-gara tersebarnya beberapa foto Remy Ishak berpakain seperti pengantin dipercayai disebuah majlis perkahwinan, ada yang mendakwa beliau sudah bernikah secara rahsia dengan tunangnya, Ezza Yusof.

Terkejut dengan gosip tersebut, Remy memberitahu beliau belum mempunyai perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat dan menyerahkan ia kepada jodoh.

Astaghfirullahalazim. Belum lagilah. Mana ada. Belum sampai jodoh lagilah.

Remy dan Ezza mengikat tali pertunangan pada Mei 2017. Setakat ini memang tiada lagi sebarang perkembangan lanjut mengenai tarikh pernikahan mereka berdua. Doakan yang terbaik buat Remy dan tunang semoga ada jodoh untuk mereka ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : mStar Online

6 responses to Remy Ishak Nafi Gosip Sudah Bernikah Secara Rahsia

  1. Miss Unibes says:

    Alaaa jawablah “amin mudahan ada jodoh tapi berita tu tak betul. Saya belum nikah lagi”. Hahhh kan elok jawab mcmtu. Lol. Tapi lakonan RI ni aku suka. Tak control dan kayu macam Pattah Kayu Cendana walau penjilat dia kata dah ada perubahan lakonan Pattah Kayu Cendana. Memang patut dulu RI, Que Haidar dan Jolpereng aka Jolrepeng(Zul Ariffin) sindir tentang pelakon biol yg berlakon mcm apa entah. Peminat eksaited nak tengok ‘behind the scene’ pelakon tu je pun. Eksaited tengok hero bermanja mesra dgn heroin. Habislah kalau penjilat pelakon itewww baca ni. Mesti diorang ingat aku penjilat Lopak.

    2

    3
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      hahahaha…

      0

      0
    • silent reader says:

      tak boleh ke komen tanpa sindir or kutuk mana-mana artis..bukan penyokong sesape pun tapi bila baca komen yg macam ni rasa mcm tak patut.

      7

      0
    • poliuu says:

      lntak la klau betul pun klau hg minat lopak…
      tapi depa2 tu ada ka hargai peminat…
      aku tgk semua kekwat…
      aku fikir blk…. peminat la menaikkan artis ni…
      tu org kata sokongan padu….
      isu kayu ka balak ka… boleh improve…..
      tapi klau prangai kekwat mmg kekwat la smpai dia sedar diri….

      1

      0
    • Anonymous says:

      Walaupun aku setuju FA punya lakonan tak okay lg, tapi tak payah kot kau babitkan FA dlm cerita remy ishak. Aku baru syok2 baca pasal Remy Ishak, kau buat spoil pulak. Kau nak bawak aura lopa pattahh tahhah tahahh apa tu bukan dekat sini eh. Bosan mana2 ada je yg nak sebuttttt jugak. Sendiri tau la. Kalau ada berita pasal pattah lopa, dipersilakan la nak sebut nama diorang sejuta kali pun xapa. Masatu kalau kau nak komen mcmni pun xada masalah la… Dah berita psl remy kau nak jugak bawak aura negatif tu dekat sini. Bengang aku.

      0

      0
    • Anonymous says:

      Suka hati remy ishak la nak jawab macam mana pun. Kau nak kisah sangat kenapaaa sengallll… Acah2 nak kaitkan nama artis lain pulak. Kau bukan setakat buat penjilat Fattah annoying, ni penjilat remy ishak pun annoying baca. Negative memanjang dia ni.

      0

      0