April 1st, 2019

Sejak bergandingan dalam beberapa drama, ramai yang seakan jatuh cinta dengan keserasian pelakon Remy Ishak dan Mira Filzah. Tidak dinafikan, ada juga yang ingin mereka bercinta.

Namun, ada juga komen melampau yang menuduh Mira sebagai punca Remy putus tunang dan mendakwa pelakon lelaki itu kini sedang angau dengan Mira.

Komen mengarut itu membuatkan Remy hilang sabar dan bertindak untuk membidas kembali tuduhan yang dilemparkan oleh individu tersebut. Kata Remy janganlah memalukan kaum wanita bertudung yang lain dengan sikap yang kurang sopan dan memalukan seperti itu.

Walaupun ramai yang mahu kedua-dua pelakon ini menjalinkan hubungan istimewa, Mira dalam satu kenyataan sebelum ini memberitahu beliau hanya menganggap Remy sebagai rakan kerja sahaja dan tidak lebih daripada itu.

Sumber Berita : mStar Online


18 responses to “Remy Ishak Berang, Dituduh Sedang Angau Dengan Mira Filzah”

  1. Aku says:

    Kalau ye pun makcik tu mulut puaka. Janganlah sampai suruh dia bukak tudung. Takde kena mengena. Bertudung or free hair dua dua pun boleh bermulut puaka.

  2. anon says:

    sendiri buka ruang utk difitnah kepada bam remi oi

  3. anon says:

    Rambut ropol ropol
    tak angau konon
    dah tu sawan ??
    muahakakakka

  4. Noname says:

    Amboi remy pn jawab x berlapik..
    Deny la ka apa ka dgn baik,.
    Sampai suruh cabut tudung..

  5. jurgen klopp says:

    ptut ko ia kan aje ko tgh angau…hati tak sakit..nampak lebih cool
    nak berlawan ngn makcik bawang tu buat apa.

Loading...