“Remaja Tu Yang Ceroboh, Kenapa Pihak Masjid Kena Minta Maaf” – Pengurus Masjid

Berita

“Remaja Tu Yang Ceroboh, Kenapa Pihak Masjid Kena Minta Maaf” – Pengurus Masjid

Pengurusan Masjid Al-Islahiah di Kuang yang terpalit dalam isu video tular memandikan seorang remaja lelaki seperti jenazah sudah menyerahkan perkara itu kepada pihak peguam.

Dalam pada itu, beliau turut tidak mempunyai sebarang hasrat untuk membuat permohonan maaf kepada remaja tersebut yang bernama Daniel Iskandar Mohd Nasir dalam masa tempoh terdekat ini.

Advertisement
remaja lelaki curi tabung masjidSumber : Google  

Menurut pengurus masjid berkenaan iaitu Supandi Samin, sepatutnya remaja terbabit yang perlu melakukan permohonan maaf kepada dirinya kerana kesalahan mencerobohi masjid.

Remaja itu datang menceroboh, jadi siapa yang patut minta maaf, adakah masjid yang kena minta maaf, dia datang ke tempat kita.

Dalam pada masa yang sama, Supardi turut mengakui akibat dari video yang telah tular itu, ia memberi kesan yang agak dalam buat imam masjis tersebut sehingga ‘merajuk’, namun fungsi masjid masih berjalan seperti biasa secara lancar.

Pada Isnin, Mahkamah Tinggi di sini menyarankan ahli jawatankuasa (AJK) masjid dan pihak yang menularkan video terbabit untuk membuat permohonan maaf secara terbuka.

Remaja curi tabung masjid positif dadah
11 bulan lalu

"Dah Agak Dah.." - Viral Remaja Curi Tabung Masjid Nak Beli Ubat Untuk Atuk, Rupanya Positif Syabu

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. politikus tahi

    January 20, 2022 at 6:21 pm

    tak sekarang ni kes profil besar semua lepas
    apa celaka kerajaan skrg ni?
    patut la banjir 1 negara kena

  2. Anonymous

    January 19, 2022 at 3:37 pm

    aku setuju dgn pakcik ni…dh menceroboh mencuri pulak tu..lepas tu alasan mencuri tu pon menipu ja lebih…patut lah budak2 zaman sekarang banyak yang rosak..sebab mcm ni lah..bagi aku kira ok lah kena mandi jenazah ja xkena apa pon…kalau dgn bapak aku tu dh lama dia jadikn aku acah2 jenazah nk kena tanam..pengalaman mengajar menjadi lebih baik..alasan mencuri sebab nk beli ubat..dh cukup umur dah..p lah kerja..belambak ja kerja yg boleh dapat gaji hari.. broken family bukan alasan utk jadi pencuri ya..itu pilihan..

  3. Anonymous

    January 19, 2022 at 2:15 pm

    Undang undang malaysia ni dh gila,agk nye..

Loading...