“Redha Susah Nak Jumpa Balik”- Wanita Ingat Tersalah Parkir, Rupa-Rupanya Kereta Kena Curi

Kehidupan

“Redha Susah Nak Jumpa Balik”- Wanita Ingat Tersalah Parkir, Rupa-Rupanya Kereta Kena Curi

Kenderaan yang terbiar memang selalunya akan menjadi perhatian penjenayah kerana mudah untuk dilarikan tanpa menimbulkan sebarang perhatian.

Itulah yang terjadi kepada Iffa, apabila kereta Perodua Axia kepunyaannya dicuri selepas diparkir di tepi jalan berhampiran kondominium keluarganya.

Advertisement

Memetik laporan mStar, wanita itu meletakkan keretanya di luar memandangkan parkir di kediamannya sudah penuh.

Difahamkan, pada Sabtu 4 Jun lalu, ahli keluarganya semua balik awal dan sekitar pukul 11 pagi semasa dia turun untuk pergi bekerja, kereta yang diletakkan tidak ada di tempat yang sepatutnya.

Pada awalnya, Iffa menyangka bahawa dia terlupa lokasi keretanya diletakkan dan berjalan sepanjang tepi jalan kondominium namun kenderaan tersebut gagal ditemui.

Susulan kejadian itu, dia terus pergi ke balai polis bagi membuat laporan polis dengan ditemani rakannya dan turut menghebahkan kejadian itu di sosial media Twitter.

Iffa juga berkata bahawa dia sangat sedih dengan kehilangan kereta berkenaan kerana kenderaan itu berbakti kira-kira lima tahun dan merupakan kereta pertamanya.

BACA: Pergi Blah Dengan Kau Punya Halal, Wanita Curi Makan Foodpanda Orang Lain Ketika Teman Ibu Di Hospital

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...