Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rebecca Nur Al Islam Hentam ‘Datin Muka Mayat’ Di IG Stories

Sudah agak lama juga tidak mendengar perkembangan terbaru pelakon Datin Rebecca Nur Al Islam. Terbaru, melalui Instagram stories, Rebecca telah memuat naik beberapa nota menghentam seseorang yang digelarnya ‘Datin bermuka mayat’.

Advertisement

Rebecca mendakwa telah menyekat Datin tersebut yang didakwanya telah menghasut semua kawan-kawan Rebecca untuk membencinya. Rebecca juga meminta suami wanita tersebut yang digelarnya ‘Dato” untuk menemuinya bagi Rebecca menceritakan perbuatan isterinya yang dikatakan ‘jahat’.

IMG-20180217-_WA0005

Lagi nota Rebecca dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement

image

image

image

image

image

image

Rebecca juga memuat naik beberapa screenshot perbualannya dengan beberapa orang pengguna Instagram mengenai Datin tersebut.

Advertisement

image

image

image

image

image

image

image

image

Jika benar dakwaan tersebut, ia sesuatu yang serius, bagaimanapun, tidak dapat dipastikan dengan jelas siapakah ‘Datin Muka Mayat’ yang dimaksudkan oleh Rebecca dan setakat entri ditulis, identiti Datin tersebut masih misteri.- beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

83 Comments

  1. Anonymous

    February 20, 2018 at 5:16 am

    Psl tu la aku selalu pesan kat anak2 pompuan aku. Berkawan kena ada batas. Setiap apa yg berlaku dlm family or dlm rumah biar kita saja yg tau. Xpayah share keburukkan dgn kwn. Sebab satu masa ‘kwn boleh jadi lawan’. Mak dlu dah puas berkawan..mak xsuka share hal peribadi kat org luar. Mak tahan..mak luah kat Allah shj. Sbb manusia ni bila dah berkawan rapat selalu jadi mcm ni. Semua kelemahan dan keburukan masing2 dah tau last2 org pn blh ambi kesempatan dan xhormat kita. Jadi ada baiknya berkawan rapat tu ala kadar shj. Baik tumpukan perhatian pd family. Diam itu adalah lebih baik. InshaAllah mak selamat dunia dn akhirat.

  2. fishball

    February 19, 2018 at 10:47 pm

    wtf tulis kat tissue??? where got time uh!!

    • Wakaka

      February 19, 2018 at 11:38 pm

      Dia sindir eina la sebab eina yg mulakan dulu tulis guna tisu bagai ni. Kita mkn popcorn suda.

  3. Datin ulu banat

    February 19, 2018 at 8:42 pm

    Warna kuning, hitam dan merah merupakan warna sinonim dengan orang yang membela. Satu lagi nak tahu orang tu membela atau tidak, dia bangun pagi capai rokok dulu dan terus hisap. Itu bukan rokok sebarangan, itu rokok kemenyan. Aku nampak satu je kat sini, Becca dah on the right track, sebab tu dijarakkan kawan2 hangsuang yang hipokrit. Si Lelaritz tu kejap bertudung, kejap cucuk langit. Padahal dah tua dah. Ni rapat2 dengan Eina silap hb terkena nanti. Cuma satu je Becca oi, jangan mengadu di IG. Pengalaman aku lah, orang jahat bab berlakon memang A, yang benar akan nampak jahat sebab lantang bersuara.

  4. Anonymous

    February 19, 2018 at 8:11 pm

    Ish ishhh..malu datin datin gaduh ni..mcm bdk bdk la..xkwn la ape la..bocor rahsia la..mentality ke laut..podahhh

  5. Anonymous

    February 19, 2018 at 8:09 pm

    Aku hanya nak kata..dua2 buat malu laki jerrr..mmg xada classsss…

Loading...
To Top