Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

‘Real’ Dan Penuh Emosi, Lakonan Amar Baharin Dan Amyra Rosli Dalam Drama Cemburu Seorang Perempuan Dipuji Netizen

cemburu seorang perempuan

Drama adaptasi novel Cemburu Seorang Perempuan sejak kebelakangan ini mendapat sambutan yang luar biasa daripada penonton. Bukan sahaja jalan ceritanya menarik, tetapi drama tersebut dibintangi barisan pelakon hebat seperti Amar Baharin, Amyra Rosli, Emma Maembong dan ramai lagi.

amar baharin amyra rosli cemburu seorang perempuan

Advertisement

Sudah lama tidak melihat pasangan suami isteri Amar dan Amyra berlakon bersama, rata-rata netizen memuji lakonan mereka berdua sangat ‘real’ dan penuh emosi sehingga memberikan kesan pada penonton.

“Menangis, macam-macam emosi

tengok drama ni”

drama cemburu seorang perempuanlakonan amar baharin amyra rosli dipuji netizendrama cemburu seorang perempuan

Suka pasangan suami isteri berlakon

bersama

drama cemburu seorang perempuandrama cemburu seorang perempuandrama cemburu seorang perempuan

Tidak dinafikan, memang menjadi betul lakonan Amar dan Amyra, paling bagus babak bersentuhan dan bermesra tidak akan dipertikaikan kerana mereka sah suami isteri. Dah tengok belum drama ini? Apa pula pendapat korang?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. peah

    November 14, 2019 at 9:52 am

    best cita ni..rugi tak tengok..semua pelakon mmg terbaik..pandai bawa watak masing-masing..kipidappp

  2. Anonymous

    November 14, 2019 at 9:14 am

    x suka sudah..duk diam2

  3. Dr.Ell

    November 14, 2019 at 8:14 am

    Asal awak nangis sy nangis. Sampai anak umur 2 tahun tanya ..siapa buat bonda? Part abah meninggal tu rasa mcm sedih gila sebab terletak diri kita kt dalam tu. Overall sy bg 5/5?

  4. Dr.Ell

    November 14, 2019 at 8:13 am

    Asal awak nangis sy nangis. Sampai anak umur 2 tahun tanya ..siapa buat bonda? Part abah meninggal tu rasa mcm sedih gila sebab terletak diri kita kt dalam tu. Overall sy bg 5/5?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top