Written by serenity | August 13th, 2013

Pelakon jelita Nur Fazura Shariffuddin tahun ini beraya dengan keluarga di kampung halamannya di Pekan, Pahang. Beliau tidak keberatan mengongsikan gambarnya dengan beberapa orang ahli keluarga di Instagram.

Dalam perkembangan terbaru, Fazura mendapat semakin banyak tawaran berlakon semenjak aktif semula dalam dunia lakonan. Terbaru, beliau akan muncul sebagai pelakon wanita utama dalam filem yang bakal diarahkan oleh Ahmad Idham, iaitu ‘Tembus’. Setakat ini pelakon utama lelaki belum dipastikan, sama ada Adi Putra atau Shaheizy Sam. Kalau berlakon dengan Adi Putra pun okay juga ya tak? Mereka belum pernah digandingkan sebelum ini. Keduanya sama cantik dan sepadan dan pasti akan menjadi gandingan yang dinantikan di pawagam.

Lagi beberapa keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

74 responses to Raya Nur Fazura Di Kampung Halaman, Heroin Filem ‘Tembus’

  1. Malebes says:

    Amboi fazura/fans fazura bkn men mrh lg bila org ckp fazura tak lawa… Lawa ke tak tu berbeza pendapat stiap org. Nape x bleh time pandangan org len? Fazura tanpa secalit mekap mmg berbeza. Senang ckp bkn naturally beauty la. Tp bila mekap ok la nampak gak la cantik lebih lg kalu ditambah fotoshop. So what? Ramai gak artis cmtu. Tak rmai yg mmg cntik tnpa mekap mcm diana danielle, siti nurhaliza, sofea jane. Takyah la nk nek angin sgt.. Bkn 1 malaysia pun minat ngan fazura, sama gak la ngan dato siti bkn sume org suka dia. Bila dickp kurang cantik atau nampak biase je, dickp jeles plak. Kalo pandangan dari sorang laki ckp cmtu, dikira jeles gak ke? Bapok bleh la dianggap jeles haha… Jgn maraa aaa..

  2. mummy says:

    nmpk ayu sesuai dgn kerabat johor. De rupa jadi datin sri..

  3. sssss says:

    bt ape la nak kutuk2 berbakul2..yg dpt pahala si fazura tu….yg diceritakan bukannye pasal gosip tp pasal dia beraya…x kesah la dl dia sape pun…yg pnting ape yg dia bt tu berubah @ tidak Allah je yg th…kite dah nampak dia lebih sopan skrg ni bagus la…doa la dia bertudung pulak n dapt bakal suami yg boleh bimbing dia…

  4. a comment says:

    Tak penah minat dia ni sejak dia jd pengacara rncangan remaja tu.. Pastuh nama asik msuk paper sbb naik turun court kes tu kes ni.. Mmg byk cite tak sedap dari memula jd artis lg. Definitely not a very good role model for the youngsters.