Ratu Elizabeth Cari ‘Bibik’, Bayar Gaji RM43 Sejam Siap Dapat 33 Hari Cuti

Dunia

Ratu Elizabeth Cari ‘Bibik’, Bayar Gaji RM43 Sejam Siap Dapat 33 Hari Cuti

Menurut laporan Metro UK, Keluarga Diraja Britain telah mengemukakan iklan mencari pembantu rumah profesional (housekeeping assistant) bagi memastikan kediaman pemerintah kerajaan itu berada dalam keadaan terbaik sepanjang masa.

Pembantu rumah profesional itu akan bekerja selama 40 jam seminggu sama ada di Istana Buckingham atau Istana Windsor dan ditawarkan upah £7.97 sejam (RM 43.88) dengan lokasi penginapan dan makanan disediakan oleh pihak istana.

Advertisement

Selain itu, antara faedah lain adalah 15 peratus skim pencen caruman majikan tambah faedah dan 33 hari cuti termasuk cuti umum.

queen

Ini adalah laluan kerjaya dalam hospitaliti yang akan mengembangkan kemahiran dan kepakaran mengemas anda.

Malah, calon yang berminat juga tidak perlu mempunyai pengalaman dalam bidang pengurusan kerana majikan iaitu Ratu Elizabeth sendiri lebih berminat dengan pendekatan proaktif dan keupayaan bakal calon tersebut untuk menangani cabaran baharu.

Anda akan membersihkan dan menjaga pelbagai ruang dalaman dan barangan serta memastikan ia dipersembahkan dengan sebaik mungkin.

maid

Untuk pengetahuan, orang ramai berpeluang membuat permohonan sehingga 19 Jun ini dan mereka yang berjaya disenarai pendek akan dipanggil untuk sesi temuduga pada bulan Julai.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

api
6 bulan lalu

(VIDEO) Demi 'Content', Bakar Hutan Kini Jadi Trend Di Aplikasi TikTok

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...