Rashidi Ishak Nafi Bercinta Dengan Finalis Dewi Remaja Fify Azmi

Hiburan

Rashidi Ishak Nafi Bercinta Dengan Finalis Dewi Remaja Fify Azmi

Ketika berita perceraiannya dengan bekas isteri, Vanidah Imran hangat diperkatakan sejak malam tadi, tersebar pula khabar angin Rashidi Ishak sedang menjalin hubungan dengan wanita yang juga finalis Dewi Remaja 2014/2015, Fify Azmi.

Advertisement

Bagaimanapun, Rashidi menafikan Fify adalah punca mahligai yang dibina bersama Vanidah sejak 17 tahun lalu runtuh. Aktor itu menjelaskan wanita itu hanya sekadar model untuk video iklan produk wangi keluarannya.

Ramai yang serang dia di Instagram dan saya minta maaf kepadanya kerana terkait dengan perkara ini. Dia dulu pekerja saya ketika saya menjadi Ketua Pegawai Eksekutif sebuah stesen radio dan saya ambil dia menjadi model produk iklan minyak wangi keluaran saya. Memandangkan untuk mengambil artis popular agak mahal, jadi saya tawarkan dia untuk berlakon dalam iklan tersebut.

Rashidi akui bukan mudah untuk beliau melalui episod perpisahan itu dan mengambil masa beberapa bulan untuk merawat luka di hati.

Secara jujurnya saya melalui episod duka yang sangat menyakitkan kira-kira tiga hingga empat bulan sehingga dapat menyesuaikannya. Siapa yang tidak sayang 17 tahun perkahwinan, masa bercerai pun saya beritahu dia saya akan terus menyayanginya sehingga nafas terakhir walaupun sudah tidak bersama.

Pada masa yang sama, Rashidi juga mengakui beliau tidak akan pernah menutup pintu hatinya untuk bekas isterinya itu.

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

21 Comments

  1. Anonymous

    March 21, 2019 at 6:27 pm

    Lantak ko la labuuuuu…

  2. V

    March 21, 2019 at 5:13 pm

    “Secara jujurnya saya melalui episod duka yang sangat menyakitkan kira-kira tiga hingga empat bulan sehingga dapat menyesuaikannya. Siapa yang tidak sayang 17 tahun perkahwinan, masa bercerai pun saya beritahu dia saya akan terus menyayanginya sehingga nafas terakhir walaupun sudah tidak bersama.”

    Soalan : Sayang isteri kenapa diceraikan?

    • WickEd

      March 21, 2019 at 5:39 pm

      Mcm kau tau hal rumahtangga org…ada org benci tgok muka isteri tapi tetap jugak berjodoh sampai tua sampai akhir hayat…aku doakan je mereka balik semula…yelah kesian. Ada apa org dah berpisah rujuk semula. Mungkin abg ni nak kena kuatkan cara dia jadi membimbing isteri…apapun jodoh ditangan Tuhan.

    • [email protected]

      March 22, 2019 at 3:56 am

      Sy antara yg rujuk semula dgn bekas suami. Slps hampir 3 thn berpisah. Betul Abg shidi perlu lebih berusaha. In sha Allah. Bekas isteri akan nampak kejujuran. Tp kalau dlm tempoh tu ada perempuan lain, mungkin isteri dah tutup pintu hati terus. Apa2 pun doakan yg terbaik utk mereka berdua. Amin

    • viva

      March 22, 2019 at 2:04 am

      vee yg mintak nk cerai kot

    • linah

      March 22, 2019 at 7:08 am

      maksudnya vee yg Minta cerai la bodoh.

    • Anonymous

      March 22, 2019 at 7:48 am

      kes curang la ni.
      mcm alif aziz cuma vee tak boleh terima la tu..ye lah dah 17 tahun.
      bukan budak2 mentah mcm bella tu…bella tu bodo.

    • Anonymous

      March 22, 2019 at 12:15 pm

      Mungkin isteri yang dah tawar hati dan desak minta cerai? Siapa tau kan

  3. wekkkkkkk

    March 21, 2019 at 5:07 pm

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Sungguhlah Maha Kaya
    Tuhan Yang Maha Esa
    Kurniakan tiap insan
    Nikmat dan bahagia

    Walaupun kita semua
    Menjadi hamba
    Tapi merdeka
    Hidup ria

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat
    Oh oh oh oh

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Sungguhlah Maha Kaya
    Tuhan Yang Maha Esa
    Kurniakan tiap insan
    Nikmat dan bahagia

    Walaupun kita semua
    Menjadi hamba
    Tapi merdeka
    Hidup ria

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat
    Oh oh oh oh

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

    Alhamdulillah syukur nikmat
    Kepada Tuhan yang memberi rahmat

  4. faraj

    March 21, 2019 at 5:03 pm

    lantak lah ko nk berconta gan siapa…janji jgn Neelofa….dis layak jadi Andartu jerrr..kikikiki

    • Anonymous

      March 22, 2019 at 2:42 pm

      bagi aku asal jgn lopak.. sbb family mulut puaka sume

  5. nana

    March 21, 2019 at 4:57 pm

    dia sebenarnya bercinta dengan aspalela abdullah…tak caya cuba tanya acik aspalela

    • mm

      March 21, 2019 at 5:03 pm

      siot ko aku gugel kot. bapak lurus bendul aku

    • nana

      March 21, 2019 at 7:18 pm

      jelita bukan aspalela abdullah? bagai pinang dibelah dua tak mereka?

    • Anonymous

      March 22, 2019 at 7:47 am

      kalau tgk ayat shidi…clearly vee patah hati sbb shidi curang.

    • Anonymous

      March 22, 2019 at 12:12 pm

      bongoknya. hahaha tak kena langsung. dari ayat tu yg paling nampak jelas ialah si lelaki masih sayang dan tak tutup pintu hati

    • Manusia

      March 22, 2019 at 8:43 am

      Takut aku tgk vid iklan perfume tu.siap berdukung bagai rangkul plk dekat tek fify. Berbeza la tek muda masak ranum dgn isterinya. Ntahla…..

Loading...