“Rasa Solat Cukup Boleh Hukum Orang, Saya Cukup Pantang!” -Iqram Dinzly

Hiburan

“Rasa Solat Cukup Boleh Hukum Orang, Saya Cukup Pantang!” -Iqram Dinzly

Pelakon yang dahulunya cukup gemar mencipta kontroversi, Iqram Dinzly tampil bersuara mengenai sikap sesetengah individu yang merasa sudah sempurna dari segi amal ibadat solat dan layak untuk menghukum orang lain.

Iqram yang muncul dalam sebuah video TikTok Astro Gempak berkata, dia cukup pantang apabila berhadapan dengan individu yang bersikap seperti itu dan sempat memberi sedikit pesanan khas.

Advertisement

Tapi saya dengar orang yang rasa macam solat cukup ni, hukum orang. Saya cukup pantang. Dan orang free hair ni apa, kau tak yah cakap ‘dosa masing-masing’, tak payah.

Jelasnya lagi, dia juga mempunyai khilaf dan pernah membuat kesalahan namun berharap agar setiap orang dapat menutup aib sendiri dengan sebaik mungkin.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Iqram Dinzly (@iqramdinzlyofficial)

Dalam pada itu, dia juga berkata watak Prince Chiki Dinzly yang pernah ditonjolkan dirinya sebelum ini di media sosial adalah sebagai cerminan kepada perangai ‘sebenar’ netizen di luar sana.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

muhaya
3 bulan lalu

“Saya Berhibur & Nyanyi Bersama Suami Saja” - Prof Muhaya Bantah Lambakan Konsert Artis Antarabangsa Di Malaysia

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TIkTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...