Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rasa Sangat Sebak Ketika Bertunang – Elfira Loy

Selepas hubungannya dengan penyanyi Sufian Suhaimi terlerai, pelakon Elfira Loy mengambil keputusan untuk tidak terlalu terbuka berbicara mengenai kisah peribadinya.

Advertisement

Malah, Elfira sebelum ini merahsiakan berita dia mengambil keputusan untuk melalui alam pertunangan lagi bersama Faris K Anuar pada 2 September 2018. Majlis diladakan secara terutup dan Elfira tidak pernah berkongsi foto pertunangannya.

Bagaimanapun, Elfira baru-baru ini mengenang kembali detik majlis pertunangan dengan suami.  Menerusi luahan hatinya yang dimuat naik di Instagram, Elfira akui ketika itu dia berasa terlalu sebak, sukar diungkapkan sehingga tidak mampu untuk berkongsi banyak gambar sekitar majlis tersebut.

Pada masa yang sama, Elfira juga memberitahu bahawa pengalaman terdahulu mengajarnya erti sabar dan yakin dengan dugaan yang diberikan.

Elfira mendirikan rumah tangga bersama Faris pada 1 Januari lalu. Kini, pelakon wanita itu sedang hamil enam bulan dan bakal bergelar ibu tidak lama lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. Bawang

    July 15, 2019 at 1:48 pm

    Dah biasa. Orang bercerai pun teresak2. Lagi teresak esakk sampai kemek hidung kembang bijik mata.

  2. Abah

    July 15, 2019 at 1:14 pm

    Nara, kau bagi IP si Faraj yang komen hina agama ni. Biar aku buat laporan polis dan pada SKMM. Lepas tu kita viralkan identiti dia. Tahu la dia hidup bila jadi buruan nanti

  3. N

    July 15, 2019 at 12:49 pm

    Bosannnnn……. beranak je la nanti..

  4. Anonymous

    July 15, 2019 at 11:44 am

    nara boleh tak up story yang menjana minda sikit. zaman pompuan ni bertunang dah bezaman berlalu. dia nak flashback ke nak terharu ke nak sedih ke dia punya pasal, takpayah nara up dah

  5. Anonymous

    July 15, 2019 at 11:43 am

    gaduh ke dgn laki..

Loading...
To Top