“Rasa Nyaman” – Akui Bercinta Dengan Remaja 14 Tahun, Pelakon Lelaki 32 Tahun Buat Netizen Rasa Jijik

Hiburan

“Rasa Nyaman” – Akui Bercinta Dengan Remaja 14 Tahun, Pelakon Lelaki 32 Tahun Buat Netizen Rasa Jijik

Pada tahun 2019, seorang pelakon ini telah ditangkap kerana memalsukan sijil nikah dan kali ini, namanya sekali lagi menjadi bualan ramai apabila mengakui bercinta dengan gadis muda.

Difahamkan, pelakon yang dikenali sebagai Kriss Hatta itu menjalinkan hubungan dengan seorang gadis, dimana 20 tahun lagi muda darinya.

Advertisement

Masyarakat berasa bertambah berang kerana hal ini diakui sendiri oleh pelakon lelaki itu secara terbuka berkenaan dengan gadis 14 tahun, sedangkan dirinya sudah berusia 32 tahun.

Nyaman bersama anak beza 20 tahun. Orangnya baik, lebih sabar menghadapi saya yang dominon.

Dalam pada itu, Kriss Hatta turut berkata hubungan yang dijalinkan itu telah mendapat restu ibu dan bapa remaja tersebut, tetapi enggan mendedahkan identiti teman wanita.

Kriss Hatta hanya menyebut gadis tersebut adalah pelakon remaja baharu dan akan menikahinya setelah dia tamat sekolah menengah.

Pengakuan yang dilakukan telah mendatangkan rasa kurang senang daripada para netizen, malah ada melabelnya sebagai pedofil (lelaki yang suka kanak-kanak) dan meminta agar pelakon lelaki tersebut mengakhiri hubungan mereka.

Selain itu kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Get A Room!" - Elizabeth Tan Kongsi Gambar Cium Mulut Dengan Suami, Netizen Bagi Komen 'Kolot'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...