Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rasa Macam Ini Kali Terakhir Beraya Sebagai Perempuan – Safiey Illias

Kalau sebut nama Safiey Illias, memang semua orang kenal kan? Satu ketika dahulu perubahan mendadak penghijrahannya daripada seorang ‘trasngender’ kembali ke fitrah asalnya, iaitu seorang lelaki mendapat perhatian seluruh rakyat Malaysia.

Advertisement

Bagaimanapun, sayang sekali perubahan itu tidak kekal lama, alasan Safiey imannya naik turun dan tidak kuat untuk menempuhi segala dugaan. Akhirnya dia kembali tampil dengan imej seksi sebagai seorang wanita dan semakin menjadi-jadi.

Namun, terbaru Safiey menerusi akaun Instagramnya memberikan bayangan mungkin tahun ini adalah tahun terakhir dirinya menjadi seorang perempuan. Turut memuat naik foto ibu bapa tercinta, hati Safiey begitu sayu serta sedih kerana tidak dapat membahagiakan mereka.

Dalam pada itu, Safiey turut memohon maaf kepada semua pihak atas salah silap yang telah dilakukan sebelum ini dan berharap agar Allah SWT tunjukkan jalan yang benar dan lurus kepadanya.

Rata-rata netizen juga mendoakan yang terbaik buat Safiey dan semoga beliau kembali berubah menjadi seorang lelaki semula. Setiap perubahan tidak boleh dilakukan secara drastik dan lebih baik untuk mengambil sedikit masa agar ia terus melekat dalam jiwa dan berkekalan sehingga akhir hayat. Sama-sama kita doakan agar pintu hati Safiey terbuka untuk berubah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 Comments

  1. tecit

    July 2, 2019 at 10:41 am

    sy mcm dpt rasa keikhlasan xbyk sikit pon mesti ada tu. sebab mak bapak die adalah tulang belakang dia. dia tahu dan die nak bahagiakan mak bapak dia. tp die sedang dalam peperangan. dengan nafsu dia sendiri. Allah dah beri dia semua didunia ni. dia tinggal nak jaga iman je. bukan mudah gais. nak berperang dgn nafsu sendiri. lebih2 lagi die ade duit. semoga safiey berjaya menjadi mujahid yg berperang melawan nafsu sendiri. dan semoga syurga buatmu inshaaAllah. semoga dapat jumpa mak abah di syurga ye abg safiey.

  2. pakatunhancing

    June 10, 2019 at 5:55 pm

    BILA MASANYA KO JADI PEREMPUAN SAFIE

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama