Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rasa Bertuah Dikelilingi Rakan-Rakan Yang Setia, Liyana Jasmay Jauhi ‘Persahabatan’ Palsu

Pelakon kecil molek, Liyana Jasmay meluahkan rasa syukur kerana masih dikelilingi rakan-rakan yang setia dan ikhlas bersamanya dalam susah dan senang.

Dia meluahkan rasa tersebut dalam entri terbaru di Instagram miliknya baru-baru ini. Mengakui hanya mempunyai beberapa kelompok rakan-rakan yang tidak ramai, namun persahabatan antara mereka sangat rapat.

Advertisement

Dia yang sebelum ini terpalit dengan beberapa isu dalam mengenakan hijab sejak kebelakangan ini memuat naik foto yang memaparkan kata-kata mengenai nilai persahabatan.

“Saya bertuah kerana memiliki beberapa kawan yang mempunyai kualiti, mereka juga setia dan ikhlas berkawan dengan saya sejak bertahun lamanya.”

Advertisement

Menjengah di ruangan komen, ramai rakan artis yang bersetuju dengan pendapat yang dilontarkan Liyana Jasmay itu.

Persahabatan yang baik lahir daripada hati yang ikhlas. Adat resam dalam berkawan pasti ada diuji.

Info berasingan, Liyana Jasmay kini aktif menulis skrip dan menerbitkan filem untuk tatapan penonton peminat drama tempatan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. Smartbird

    June 13, 2020 at 1:35 pm

    Better be loved by ALLAH n Fam than people.

  2. Anonymous

    June 13, 2020 at 11:31 am

    Org x suka kat hang, xmau kawan ngn hang. Salah siapa?

Loading...
To Top