Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ras Adiba Radzi Digantung Kerana Botakkan Kepalanya

Baru sahaja membotakkan kepalanya untuk membantu kanak-kanak kanser, hari ini Ras Adiba Radzi menerima berita yang agak menyedihkan. Kerana tindakannya membotakkan kepala, Ras Adiba telah digantung daripada muncul di kaca TV oleh sebuah stesen TV tempatan.

ras adiba radzi

Advertisement

Menurut sumber, imej baru Ras Adiba Radzi ini tidak sesuai untuk seorang pembaca berita. Namun begitu, penggantungan ini hanya bersifat sementara sehinggalah rambut Ras Adiba Radzi tumbuh semula seperti sediakala. Sementara itu, Ras Adiba turut menerima beberapa panggilan daripada orang yang tidak dikenali mendakwa Ras Adiba melanggar fatwa yang melarang wanita membotakkan kepalanya.

ras adiba

Namun Ras Adiba menjelaskan yang dia sudah pun membuat kajian sebelum membotakkan kepalanya. Dan sebenarnya rambutnya tidaklah dibotakkan sepenuhnya sebaliknya Ras Adiba menggunakan “scalp” untuk menutup rambutnya yang masih ada. Kata Ras Adiba kepada The Star:-

I am answerable to God. Islam is a way of life, and we are told to always help people. I am a Muslim, I pray five times a day and I love my religion.

Diharap rambut Ras Adiba Radzi tumbuh dengan cepat dan dapat membaca berita semula. Cadangan Abang Nara, apa kata cuba memakai tudung buat sementara waktu. Mana tahu stesen TV tersebut akan membenarkan Ras Adiba membaca berita dengan bertudung. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

132 Comments

  1. pemerhati

    June 27, 2012 at 3:50 pm

    agak kurang ajar mulut pengomen2 yang maki abg nara teruk giler kot….dan dia jelas2 perli…perli…perli ras adiba je.. supaya bertudung… sementara waktu tu sekadar tambahan je..ABG NARA TAU TU WAJIB…!!. melampaulah nak maki abg nara cakap cetek ilmu agama… melampaulah makian korang.. kalau dah tak suka sangat abg nara.. tolong jangan bertenggek kat sini…BLAHHH… hiiiisshhh…

    • huih!!

      June 28, 2012 at 9:49 am

      ko dah kenapa? gile? kalau yer pon dia sarcastic ko ingat sumer org paham ke? org kat sini nk bersantai2..so ape yg die baca itu yg dia paham…ingat diorang dtg lepak sini utk fikir apa ‘ayat disebalik ayat’ tu ke? meroyan! hahaha

    • huihh meroyan??

      June 29, 2012 at 12:34 pm

      so?????

    • ?????

      June 29, 2012 at 12:35 pm

      so.. kalau nak bersantai perlu ke maki2 abg nara teruk sangat.. emosi bagai.. tah pape.. yang penting ko tak layak komen kat sini.. blah

  2. CIK BEDAH.

    June 27, 2012 at 1:31 pm

    KECOH YE KORANG SEMUA NI. NAK BERHUJAH SEMUA..COPY PASTE PETIKAN HADITH BAGAI..DAH ARTIS2 TAK KEBANYAKAN KAT MALAYSIA NI XBERTUDUNG PON KORANG XNAK DEBAT KE? YG RAS ADIBA NI PON SENGAL. MENIMBULKAN BANYAK FITNAH KAT BLOG NARA NI. SEMUA ORG KOMEN NGUTUK KAU. APEPONXBLEYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. CIK BEDAH.

    June 27, 2012 at 1:29 pm

    KECOH YE KORANG SEMUA NI. NAK BERHUJAH SEMUA..COPY PASTE PETIKAN HADITH BAGAI..DAH ARTIS2 TAK KEBANYAKAN KAT MALAYSIA NI XBERTUDUNG PON KORANG XNAK DEBAT KE? YG RAS ADIBA NI PON SENGAL. MENIMBULKAN BANYAK FITNAH KAT BLOG NARA NI. SEMUA ORG KOMEN NGUTUK KAU. APEPONXBLEYYYYYYYYYYYY!!!!!!!

  4. CHAS

    June 27, 2012 at 12:53 pm

    dalam banyak2 komen kat cini komen ROONEY Paling aku menyampah …..cakap ikut cedap kepala lutut.je ….memang Allah yg tentukan kita semua masuk syurga ke neraka semua org Islam tau …tp kalo kita x ikut ape yg Allah suruh akan masuk Syurga ke ..buat ape Allah turunkan Al-quran sebagai panduan ..sebabnya dia nak suh kita ikut segala panduan2 dan amalan yg membolehkan kita masuk syurga dan tinggalkan amalan yg memboleh kan kita masuk neraka jahanam .lain la kalo kita ni jahil sgt pastu kita bertaubat …Allah akan terima x terima tu Hak Allah .tp kita kena usaha bertaubat cbb kita x tau bila nyawa kita akan di ambil oleh-Nya..Allah dah turunkan panduan kan so ikut la panduan tu …..so pikir2kan la jgn nak menyesatkan org lain kalo diri sendiri pun x pasti….dah lama aku sabar tgok komen2 rooney dalam blog nara ni..ni first time aku tinggal komen …………peace….

  5. you....

    June 27, 2012 at 12:47 pm

    apalah korang nie..doa kan yg terbaik lah buat ras adiba…

Loading...
To Top